- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce : Bruntál
Asistent/ka vedoucího – OEZ, Bruntál
OEZ je komplexním dodavatelem produktů a služeb v oblasti jištění elektrických obvodů a zařízení nízkého napětí s více než 75 letou historií. Díky spojení se společností Siemens je v současnosti jedním z nejmodernějších závodů v České republice.
Ve společnosti OEZ s.r.o., pracoviště Bruntál, nabízíme volné pracovní místo na pozici Asistent/ka vedoucího.
Budete se věnovat především
" zpracování podkladů z docházkového systému pro výpočet mezd
" vedení příruční spisovny výroby
" evidence a zajišťování OOPP zaměstnancům výroby
" zakládání objednávek na nepřímý materiál
" administrativní činnost výroby
Měl(a) by jste mít
" ÚSO vzdělání s maturitou
" min. základní znalost AJ
" znalost práce s počítačem, MS Office
" ochotu se dále vzdělávat (především spec. SW nástroje)
" základy HR procesů výhodou
" řidičský průkaz skupiny B podmínkou
" zodpovědnost, důslednost, komunikativnost, samostatnost
Můžete se těšit zejména na
" unikátní, sofistikované technologie a know how na úrovni světového průmyslu
" 25 dnů dovolené a den volna navíc na sportovní hry
" příspěvek na stravování (cena obědů 16 Kč)
" finanční příspěvky na sport, volný čas, zdraví, kulturu atd. 6 000 Kč ročně
" každoroční navýšení mzdy
" odměna za odpracovaná léta ve společnosti
" dny volna s náhradou mzdy nad zákonný nárok při důležitých osobních překážkách
" zvýhodněné nabídky pro zaměstnance
" akce pro zaměstnance (např. kulturní akce, sportovní akce, soutěže atd.)
" možnost zapojit se do akciového programu Siemens
" zázemí a perspektivu nadnárodní společnosti
" možnost profesního růstu
" místo výkonu práce: Bruntál, občasné služební cesty do Letohradu
" nástup možný ihned
" doba určitá 1 rok s plánovaným prodloužením
Hlásit se na e – mail e-mail přes nebo na telefon zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo
Z : 13.4.2018

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.