CX Knowledge Manager

Libeň, Praha
do 125.497 Kč

Kontakt: Veronica Orsini, e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Spravujte a optimalizujte nápovědu společnosti (Help Center) a další znalostní zdroje pro zákaznickou zkušenost (CX), abyste zajistili komplexní a uživatelsky přívětivý obsah pro uživatele i interní týmy.
Vyvíjejte a implementujte strategii řízení znalostí, která zlepší samoobsluhu, efektivitu agentů a mezitýmovou spolupráci.
Vytvářejte, aktualizujte a zlepšujte návody, často kladené otázky (FAQ), zdroje pro řešení problémů a osvědčené postupy, aby byly v souladu s aktualizacemi produktů a potřebami uživatelů.
Spolupracujte s produktovým managementem, zákaznickou podporou a interními odborníky na produkt, abyste vytvářeli přesný, relevantní a vysoce účinný obsah.
Řiďte překlady a lokalizaci obsahu centra nápovědy pro španělštinu v LATAM a brazilskou portugalštinu, a zajistěte konzistenci a kvalitu.
Sledujte výkonnost dokumentace pomocí nástrojů jako Google Analytics a Zendesk Explore a aplikujte poznatky ke zlepšení obsahové strategie a uživatelské zkušenosti.
Dohlížejte na konfiguraci a optimalizaci platforem pro správu znalostí, včetně Zendesk Guide, Intercom FIN a dalších dokumentačních nástrojů.
Nepřetržitě vylepšujte strukturu, navigaci a přístupnost centra nápovědy, abyste posílili uživatele a podpořili úspěšné využívání samoobsluhy.
ZKUŠENOSTI
CO S SEBOU PŘINESNETE:
Bakalářský titul v oboru komunikace, vzdělávání, obchodu, technologií nebo příbuzném oboru (nebo odpovídající zkušenosti).
3+ let zkušeností v oblasti zákaznických služeb, zákaznického úspěchu, vzdělávání zákazníků nebo jiných CX týmů, nejlépe v prostředí SaaS nebo PLG.
2+ let zkušeností s technickým psaním, správou obsahu nebo řízením znalostí, nejlépe v prostředí SaaS nebo PLG.
Zkušenosti s tvorbou obsahu vhodného pro AI chatboty, zajišťujícího jasnost a přizpůsobivost pro automatizované odpovědi.
Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
Dokument je platný dnem vydání
Výborná znalost angličtiny – písemná i ústní (znalost španělštiny nebo portugalštiny je výhodou).
Schopnost převádět technické koncepty do srozumitelného jazyka pro různorodé publikum.
Silné organizační a projektové dovednosti, schopnost řídit více priorit v dynamickém a rychlém prostředí.
Myšlení založené na datech, se zkušenostmi s využíváním analytiky ke zlepšování výkonnosti obsahu a spokojenosti uživatelů.
Spolupracující týmový hráč s mezitýmovým přesahem, který se cítí dobře v prostředí zaměřeném na týmovou práci.
Technická zdatnost: Zendesk, Intercom FIN, Google Analytics, HTML/CSS.
Prokazatelné úspěchy ve vývoji a rozšiřování obsahu znalostních bází, strategií pro posilování uživatelů nebo podobných iniciativ v oblasti zákaznického vzdělávání/samoobsluhy.
Zkušenosti s lokalizací obsahu pro globální publikum, včetně řízení překladů a adaptačních procesů.
Znalost správy platforem Help Center (např. Freshdesk, Zendesk, Intercom) a základní znalosti HTML/CSS.
Zkušenosti s optimalizací pro vyhledávače (SEO).

Sídlo firmy

Global People CZ s.r.o.
Pobřežní 394/12
186 00 Praha

IČO: 10660313
Datová schránka: 6hmcrp8
Další informace:
GPS: 50.093507497498,14.445298002745,
S-JTSK: -741416.34 -1042671.60, RUIAN: 27177106

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
včerejší
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 120 000 – 140 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ProCon Group s.r.o. | ProCon Group s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. listopadu
OBIS s.r.o. | OBIS s.r.o. | Újezd nad Lesy, Praha Újezd nad Lesy, Praha
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Praha Praha
  • 45 001 – 50 001 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, INDEX NOSLUŠ s.r.o., LeasingTeam s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Flex Databases s.r.o., ALMAPRO, s.r.o., JOBSTART s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ProCon Group s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Fixline instal s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o., Drafted.gg s.r.o., OBIS s.r.o., Česká pošta, s.p., Penta Hospitals CZ, s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., BattSwap CZ, s.r.o., Sprinx Systems,  a.s., CRI ameba.eu, s.r.o., Etimos Human s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / auditorka IT, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Mechanik / Mechanička, Finanční analytik / analytička, Finanční kontroling, Architekt / architektka IT, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Manažer / manažerka IT bezpečnosti, Programátor / Programátorka, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Správce / správkyně IT, Systémový inženýr / inženýrka, Technik / technička IT, Tester, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Vedoucí obchodu, Pracovník / pracovnice ve službách, Producent / Producentka, Geodet / Geodetka, Projektant / Projektantka, Stavební dozor, Stavební technik / technička, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Konstruktér / Konstruktérka, Nástrojář / Nástrojářka, Programátor / programátorka NC / CNC / PLC strojů a zařízení, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Elektrikář / Elektrikářka, Montážník / montážnice, Servisní technik / technička, Technik / technička telekomunikací, Úředník / Úřednice, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, DevOps vývojář / vývojářka, Technik / technička kvality, Specialista / Specialistka digitalizace a IT ve stavebnictví, Konzultant / Konzultantka v technických oborech

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Nové Město, Praha, Krč, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Michle, Praha, Braník, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT