- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme společnost s mnohaletou tradicí, která se řadí mezi největší internetové obchody na trhu s dárkovými předměty, jsme Dárky.cz. Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní podpora provozu a vedení společnosti.
Vaše kancelář bude v moderním skladu v průmyslové zóně na Vožické v Táboře.
Náplní práce je komunikace s vedením, našimi zaměstnanci, brigádníky a externí účetní. Vyřizování telefonátů, e-mailů, nábory nových lidí a přípravy pracovních smluv. Zpracování mezd a přijatých faktur. Podpora v oblastech účetnictví, auditu, bezpečnosti práce, financí a zákaznické podpory. Práce na rozvojových projektech společnosti (například zahraniční expanze).
Standardní pracovní doba je od pondělí do pátku, ale výhodu nad ostatními budete mít, pokud můžete občas zajít i na nedělní směnu. O Vánoční sezóně se po oboustranné dohodě chodí na ranní a odpolední směny, případně i o víkendu.
Na tuto pozici hledáme fajn zodpovědného člověka, který je komunikativní a má snahu a chuť nacházet řešení každodenních problémů, se kterými se jeho kolegové v provozu potýkají. Velmi uvítáme pozitivní energii.
Pokud máte opravdu upřímný zájem, tak se nám ozvěte! Oceníme Váš zápal a nadšení.
A nezapomeňte, prosím, spolu se svým CV zaslat i motivační dopis.
Kontakt: telefonicky (7:00 – 15:00 hod.), e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?