- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou, znalost práce na PC (Word, Excel), dobré komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, ŘP sk. B
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody, vhodné i pro absolventy, vyřizování běžné administrativy, evidence a kompletace nových i stávajících zakázek společnosti, vystavování a zadávání objednávek do systému, spolupráce s nákupním oddělením a manažery, vyřizování telefonické a e-mailové komunikace, po zapracování zadávání pokladních dokladů a dodavatelských faktur do programu
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: 13. plat, stravenky, služební mobilní telefon a notebook
KONTAKT: Večeřová Renáta, tel.: zobrazit tel. číslo , Po-Pá 8–15 hod, e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.