- 35 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Dolní Žandov 36, 354 93 Dolní Žandov. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Platové ohodnocení: platová třída 10. Pracovní doba: Po+St 7:00–17:30 h, Út+Čt 7:00–14:30 h, Pá 7:00–12:30 h.
Druh práce: komplexní agenda související s financováním, účetnictvím a rozpočtem obce, komplexní agenda související s evidencí a inventarizací majetku obce (u pozemků, budov a objektů ve vlastnictví obce ve spolupráci s pracovníky pověřenými jejich správou), komplexní agenda personální, příprava podkladů pro evidenci pracovníků a výpočet mezd, evidence originálů uzavřených smluv, příprava podkladů pro jednání obecního zastupitelstva na úseku své činnosti, sledování a plnění úkolů vyplývajících z obecně závazných právních předpisů, usnesení vlády a zastupitelských orgánů na úsecích své činnosti, archivace písemností na úseku své činnosti.
Přepoklady pro vznik pracovního poměru: státní občanství České republiky nebo občanství jiné země s povoleným trvalým pobytem v České republice a ovládáním jednacího jazyka, zůsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, věk minimálně 18 let, středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, výhodou osvědčení o vykonání zkoušky k ověření zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění, při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu; dále požadujeme znalost práce na PC, řidičský průkaz sk. B.
Lhůta pro podání písemné přihlášky: do 20.8.2025 (včetně).
Místo a způsob podání přihlášky: Obecní úřad Dolní Žandov č.p. 36, k rukám paní starostky Ing. Elišky Stránské (podat osobně nebo prostřednictvím České pošty s.p. s požadovanými přílohami).
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnosti zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu nebo druh a číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpos zájemce.
Výčet dokladů, které je nutno doložit k písemné přihlášce: životopis s uvedením dosavadních zaměstnání a odborné znalosti a dovednosti týkající se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad vydávaný domovským státem i Českou republikou), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výhodou osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti.
Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?