Účetní (samostatné vedení účetnictví a sestavování účetní závěrky)

Dolní Žandov
24.790 – 35.770 Kč

Místo výkonu práce: Dolní Žandov 36, 354 93 Dolní Žandov. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Platové ohodnocení: platová třída 10. Pracovní doba: Po+St 7:00–17:30 h, Út+Čt 7:00–14:30 h, Pá 7:00–12:30 h.

Druh práce: komplexní agenda související s financováním, účetnictvím a rozpočtem obce, komplexní agenda související s evidencí a inventarizací majetku obce (u pozemků, budov a objektů ve vlastnictví obce ve spolupráci s pracovníky pověřenými jejich správou), komplexní agenda personální, příprava podkladů pro evidenci pracovníků a výpočet mezd, evidence originálů uzavřených smluv, příprava podkladů pro jednání obecního zastupitelstva na úseku své činnosti, sledování a plnění úkolů vyplývajících z obecně závazných právních předpisů, usnesení vlády a zastupitelských orgánů na úsecích své činnosti, archivace písemností na úseku své činnosti.

Přepoklady pro vznik pracovního poměru: státní občanství České republiky nebo občanství jiné země s povoleným trvalým pobytem v České republice a ovládáním jednacího jazyka, zůsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, věk minimálně 18 let, středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, výhodou osvědčení o vykonání zkoušky k ověření zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění, při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu; dále požadujeme znalost práce na PC, řidičský průkaz sk. B.

Místo a způsob podání přihlášky: Obecní úřad Dolní Žandov č.p. 36, k rukám paní starostky Ing. Elišky Stránské (podat osobně nebo prostřednictvím České pošty s.p. s požadovanými přílohami).

Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnosti zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu nebo druh a číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpos zájemce.

Výčet dokladů, které je nutno doložit k písemné přihlášce: životopis s uvedením dosavadních zaměstnání a odborné znalosti a dovednosti týkající se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad vydávaný domovským státem i Českou republikou), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výhodou osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti.

Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
TFS International s.r.o. | TFS International s.r.o. | Dolní Dvory, Cheb Dolní Dvory, Cheb
  • 40 000 – 43 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 26. listopadu
OLYMPIA Hotel, s.r.o. | OLYMPIA Hotel, s.r.o. | Mariánské Lázně Mariánské Lázně
  • 28 000 – 41 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
KH Czechia s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Kaufland Česká republika v.o.s., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Tesco Stores ČR a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, INDEX NOSLUŠ s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., TFS International s.r.o., OLYMPIA Hotel, s.r.o., STARNET, s.r.o., EDEN GROUP a.s., Česká spořitelna, a.s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Obsluha lidí, Pekař / Pekařka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Trenér / Trenérka, Sociální pracovník / pracovnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Mistr / Mistrová, Technik / technička ve strojírenství, Technolog / technoložka ve strojírenství, Recepční, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Chodov, okres Sokolov, Karlovy Vary, Tachov, Celá ČR, Stříbro, Dolní Dvory, Cheb, Bor, Mariánské Lázně, Karlovy Vary, centrum, , Cheb

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agenda na dobu neurčitou zájem
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT