- 20 000 – 23 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místo výkonu práce: Brno, Blansko, Boskovice
Manažer / manažerka obchodního týmu – Bc. Tomáš Hollmann, Broker Consulting, a.s.
Jste ambiciózní a energický člověk, který je schopný vybudovat vlastní portfolio a svou činností ovlivňovat strategii celé firmy? Pak jste ten správný člověk pro naši společnost.
Co Vás čeká
Začnete tím, že se seznámíte, jak funguje naše firma, na čem si zakládáme a jaké výzvy sebou řízení obchodního týmu nese.
Po absolvování odborných školení, se stanete odborníkem v oblasti finančního plánování. Dostanete šanci vybudovat si vlastní tým a budete se podílet na realizaci obchodních případů.
Náplní Vaší práce bude především nábor, výběr, zapracování a vedení konzultantů včetně realizace obchodních případů v oblasti působnosti týmu.
Co požadujeme:
" dobrou schopnost jednání s lidmi
" pracovitost, vytrvalost, zodpovědnost, loajálnost, pozitivní přístup a empatii
" schopnost rychle a efektivně řešit vzniklé problémy
" min. středoškolské vzdělání
" znalost práce na PC a orientace v Microsoft Office (Word, Excel)
" řidičský průkaz skupiny B
" trestní bezúhonnost, etický a morální kodex
" praxe na obdobné pozici výhodou, NE PODMÍNKOU
" znalost jednoho světového jazyka výhodou, ne podmínkou
Co Vám nabídneme?
" skvělý kolektiv lidí
" smysluplnou práci
" nadstandardní finanční ohodnocení
" pohodlnou židli v zázemí moderní kanceláře v Brně, Blansku a Boskovicích
" prostor pro růst, Váš talent budeme podporovat
" flexibilní pracovní doba
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pak neváhejte a zašlete nám co nejdříve Váš životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu .
Nadstandartní finanční ohodnocení, flexibilní pracovní doba, pohodlná židle, káva zdarma.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.