- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Brno, Blansko, Boskovice
Manažer / manažerka obchodního týmu – Bc. Tomáš Hollmann, Broker Consulting, a.s.
Jste ambiciózní a energický člověk, který je schopný vybudovat vlastní portfolio a svou činností ovlivňovat strategii celé firmy? Pak jste ten správný člověk pro naši společnost.
Co Vás čeká
Začnete tím, že se seznámíte, jak funguje naše firma, na čem si zakládáme a jaké výzvy sebou řízení obchodního týmu nese.
Po absolvování odborných školení, se stanete odborníkem v oblasti finančního plánování. Dostanete šanci vybudovat si vlastní tým a budete se podílet na realizaci obchodních případů.
Náplní Vaší práce bude především nábor, výběr, zapracování a vedení konzultantů včetně realizace obchodních případů v oblasti působnosti týmu.
Co požadujeme:
" dobrou schopnost jednání s lidmi
" pracovitost, vytrvalost, zodpovědnost, loajálnost, pozitivní přístup a empatii
" schopnost rychle a efektivně řešit vzniklé problémy
" min. středoškolské vzdělání
" znalost práce na PC a orientace v Microsoft Office (Word, Excel)
" řidičský průkaz skupiny B
" trestní bezúhonnost, etický a morální kodex
" praxe na obdobné pozici výhodou, NE PODMÍNKOU
" znalost jednoho světového jazyka výhodou, ne podmínkou
Co Vám nabídneme?
" skvělý kolektiv lidí
" smysluplnou práci
" nadstandardní finanční ohodnocení
" pohodlnou židli v zázemí moderní kanceláře v Brně, Blansku a Boskovicích
" prostor pro růst, Váš talent budeme podporovat
" flexibilní pracovní doba
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pak neváhejte a zašlete nám co nejdříve Váš životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu
.Nadstandartní finanční ohodnocení, flexibilní pracovní doba, pohodlná židle, káva zdarma.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?