- 20 000 – 25 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máte zkušenosti s mezinárodním marketingem? Umíte tvořit nosné texty a hledáte nové výzvy? Pak se těšíme právě na vás! V našem oddělení budete mít prostor pro rozvoj dovedností, které vám nejvíce sedí.
Co bude vaší náplní práce?
? Tvorba obsahu firemních dokumentů a textů do různých médií (tiskoviny, web, prezentace, sociální sítě)
? Spolupráce při tvorbě firemní marketingové komunikace
? Průzkumy trhu a sledování konkurence v oblasti energetiky
? Marketingová spolupráce se zahraničními pobočkami v Německu, Polsku a USA
Co k této pozici budete potřebovat?
? Minimálně ÚSO vzdělání s maturitou
? Velmi dobré písemné a ústní vyjadřovací schopnosti
? Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem (minimálně na úrovni B2)
? Prokazatelné zkušenosti s B2B marketingem, nejlépe v mezinárodním prostředí
? Znalost práce s programy MS Office
Co u vás oceníme?
? Technické zaměření, zájem o energetiku
? Znalost dalšího cizího jazyka
? Znalost práce s grafickými programy
? Zkušenost s přípravou a vyhodnocováním marketingových kampaní
? Zkušenosti se správou firemního profilu na sociálních sítích
? Kreativitu, komunikativnost a schopnost týmové práce
Co vám za to můžeme nabídnout?
? Uplatnění vašich dovedností v mezinárodní firmě, jejíž centrála v ČR řídí i zahraniční pobočky. Aby se vám dobře pracovalo, dostanete od nás telefon a notebook.
? Odměnu při splnění ročních výkonnostních cílů
? Pro naše zaměstnance máme příspěvek na stravování ? 3 sick days ? 25 dnů dovolené ? MultiSport karta ? bezplatné či dotované vzdělávání ? dárek při významných životních událostech ? nabídka firemních akcí ? permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
? Přidat se k nám můžete v průběhu ledna či února 2023, případně se můžeme na termínu nástupu dohodnout
? Místo výkonu práce Třebíč
? Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?