- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Marketing Account Manager
Jsme úspěšná firma s více jak 25letou tradicí a rozšiřujeme svůj tým! Našimi zákazníky jsou výhradně střední a velké firmy, pro které zajišťujeme kompletní portfolio telekomunikačních služeb. Nejčastěji se jedná o datové a internetové připojení lokalit firemních klientů.
Hledáme kolegu s nadstandardními komunikačními dovednostmi, energický typ s tahem na branku a ochotou učit se novým věcem. Silnou osobnost, která ráda překonává výzvy, ráda se baví a spokojenost klienta vnímá jako prioritu. Ideální kandidát má zkušenosti v oddělení marketingu je motivovaný svým úspěchem, dosaženými výsledky, finančními bonusy i spokojeností klienta.
Pracovní náplní je odpovědnost za organizaci akcí pro zaměstnance a klienty, péče o stávající marketingové klienty a navazování nových partnerství, správa a příprava marketingových smluv, spotů, media plánů, firemního vizuálu, zadávání práce grafikovi a zajištění firemních tiskovin a polepů. Správa webových stránek a sociálních sítí. Zajišťování HR marketingu vč. objednávání reklamních předmětů. Administrativní úkony jako je vedení marketingového skladu, vydávání poukazů, bannerů a schvalování fakturace. Úzká spolupráce s obchodním oddělením, telefonická a emailová komunikace se stávajícími zákazníky marketingu, komunikace s ostatními odděleními, práce v informačním systému společnosti, reporting.
Pro nového člena v našem týmu předpokládáme školení dovednostních i produktových a pomoc ostatních kolegů v začátcích. Pozice je určena pro uchazeče akcelerující svoji profesní kariéru s předchozí zkušeností v marketingu nebo pro kandidáty, kteří hledají kariérní postup do TOP segmentu telekomunikací a obchodu.
Nabízíme spravedlivé ohodnocení, mzda dle zkušeností, přístup k moderním technologiím, zázemí silné a stabilní společnosti, přátelský pracovní kolektiv, účast na kulturních a sportovních akcích, firemní školení, stravenkový paušál, multisport kartu, notebook a mobil, sick days, možnost občasné práce z domova, možnost zřízení internetu a firemního tarifu za výhodnou cenu.
Tak neváhej a přidej se k nám!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?