- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Nástup možný ihned. I ABSOLVENTI. Životopisy zasílat na e-mail: e-mail přes
Tel. kontakt: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo . Pracoviště: Janáčkova č.p. 4642/5d, Prostějov. Pracovní doba: rozvržení pracovní doby dle domluvy (plný úvazek)
Požadujeme: ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání (1. nebo 2. stupeň) s příslušným zaměřením (konstrukce a doprava), prácet v programu autoCAD, CADKON, v programech MS Office, aktivní řidič motorového vozidla – ŘP skupiny B, orientaci v související legislativě a normách, zájem o obor stavitelství a chuť rozšiřovat své znalosti, schopnost pracovat jak v týmu, tak i samostatně, aktivní a zodpovědný přístup k práci, preciznost a dostatečnou flexibilitu
Náplň práce: budete zpracovávat projektovou dokumentaci zaměřenou na kolejovou dopravu, statické výpočty, budete jednat s investory, subdodavateli a úřady, budete zajišťovat zakázky do výběrových řízení, budete vykonávat pracovní cesty k zadavatelům zakázek, úřadům a příslušným institucím, budete vykonávat další nutné související práce při projekční činnosti, budete pracovat v moderním pracovním prostředí s příjemnou firemní kulturou
Nabízíme: odpovídající platové ohodnocení, odměny zakotvené ve vnitropodnikové směrnici jako násobky platového výměru podle výsledků hospodaření střediska, benefity dle vnitropodnikové směrnice (mobilní telefon, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění), zapracovaný přátelský kolektiv kreativních projektantů , výborně vybavené pracovní zázemí, podporu ve vzdělávání – účast na školeních a kurzech v potřebné problematice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?