- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální
a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava.
Na obálku uveďte „Neotvírat, výběrové řízení“.
Termín ukončení příjmu přihlášek: 31.07.2022.
občanů narozených po 1. 12. 1971)
Pokud uchazeč podá přihlášku prostřednictvím datové schránky, bude nutné u výpisu z evidence RT a dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zajistit pravost dokumentu jeho konverzí s ověřením shody obsahu a připojením ověřovací doložky nebo tyto doručit vyhlašovateli v listinné podobě.
Požadavky :
• vysokoškolské vzdělání, ekonomického nebo právního směru výhodou
• minimálně 3 roky praxe v oboru personální agendy
• praxe ve vedoucí pozici výhodou
• znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků,
v platném znění, výhodou
• znalost Zákoníku práce a předpisů o odměňování ve veřejné správě
• obecná znalost mzdových zákonů, daňových zákonů a zákonů o nemocenském,
zdravotním a sociálním pojištění
• praxe ve veřejné správě výhodou
• zkušenosti v komunikaci s klientem, profesionální vystupování
• velmi dobré řídící, komunikační a organizační schopnosti
• časová flexibilita, samostatnost, zodpovědnost
• schopnost samostatného jednání a rozhodování
• dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet)
• řidičský průkaz skupiny „8“ výhodou
• dobrý zdravotní stav
Platové zařazení: platová třída 12, stupeň podle délky uznané praxe (Kč 24.770,– až
36.470,–) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání
osobního příplatku- dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Bonusy zaměstnavatele: osobní ohodnocení, stravenky, příspěvek na penzijní
připojištění , 25 dnů dovolené za rok, 3 dny indispozičního volna
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?