- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, znalost problematiky individuálního plánování, zdravotní způsobilost, trestní bezúhonnost, empatie, pracovitost, spolehlivost, komunikativnost a schopnost práce v týmu, praxe v oboru, znalost práce s počítačem, znalost programu Cygnus 2 výhodou, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) – podmínkou, znalost práce s pokladnou, zkušenost s vedením archivu s návazností na archivní rejstřík a skartaci výhodou.
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: práci ve stabilní organizaci, plný pracovní úvazek, pružnou pracovní dobu, základní plat je stanoven dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v aktuálním znění a délky praxe v 10. platové třídě, po zapracování osobní ohodnocení, mimořádné odměny, 25 dní dovolené, zaměstnanecké benefity: příspěvek na závodní stravování, finanční dar za životní a pracovní výročí, příspěvek na penzijní připojištění, pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito, příspěvek na závodní stravování, odměny, bonusy, školící akce placené zaměstnavatelem.
KONTAKT: Bc. Alice Červenáková, tel. zobrazit tel. číslo , Po-pá 8.00 – 14.00 hod. Přihlášky se strukturovaným profesním životopisem, kvalifikační doklady a souhlas
se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení doručte na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, Bc. Alice Červenáková, tel. zobrazit tel. číslo

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.