Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností

Olomouc
24.100 – 34.370 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
  • obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou
  • znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou
  • další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: referent správních činností oddělení správních činností na Odboru majetkovém, právním a správních činností Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí oddělení: Ing. Peter Garláthy
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, nejdříve 1. 1. 2025
Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9–0.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Město Bílina | Město Bílina | Bílina Bílina
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. prosince
Jihočeský kraj | Jihočeský kraj | České Budějovice České Budějovice
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. června
JOSA s.r.o. | JOSA s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu
VIPbeauty s.r.o. | VIPbeauty s.r.o. | Vyšší Brod Vyšší Brod
  • do 21 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu
PARTNERS WORK družstvo | PARTNERS WORK družstvo | Plzeň Plzeň
  • 18 900 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 2. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Proveon, a.s., ARCgroup s.r.o., Jakub Vyskočil, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Arcibiskupství olomoucké, Modivo Czech, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, SMS finance, a.s., IES MORAVIA REAL a.s., Česká pošta, s.p., Broker Investment, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Montážník / Montážnice, Technik / technička ve strojírenství, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Celá ČR, Holice, Olomouc, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT