Referent správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Olomouc   Zobrazit na mapě
Firma Olomoucký kraj
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice
Hrubá mzda 24.100 – 34.370 Kč

Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik, organizace voleb
Požadavky: dosažené vzdělání VOŠ, VŠ
obor vzdělání právo, veřejná správa výhodou
znalosti oboru – zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o krajích
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou
praxe ve veřejné správě výhodou
praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
jazykové znalosti – cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou
další požadované dovednosti: samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: referent správních činností oddělení správních činností na Odboru majetkovém, právním a správních činností Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 8. 9. 2023 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí oddělení: Ing. Peter Garláthy
telefon: zobrazit tel. číslo , email: Odpovědět na inzerát
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: 1.10.2023
Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53RV1H-0

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Olomouc
  • Martin Podmol
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na vzdělávání
  • ...
Zveřejněno: 6. května
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 6. května
  • Olomouc
  • Waldorfská základní škola a mateřská…
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 6. května
  • Olomouc
  • Old House Capital, a.s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na ubytování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 2. května
  • Olomouc
  • PaMPO, spol. s r.o.
  • 35 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. dubna
  • Olomouc
  • LB 2000, s.r.o.
  • 33 300 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. dubna
  • Olomouc
  • BEA centrum Olomouc s.r.o.
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. dubna
  • Olomouc
  • EnerEdge Inernational Consulting s.r.o.
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 30. ledna
  • Lutín
  • MB TOOL s.r.o.
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. dubna
  • Rýmařov
  • RD Rýmařov s. r. o.
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Proveon, a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., PPL CZ s.r.o., CLR OPTIK s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Martin Podmol, Vitacall s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Waldorfská základní škola a mateřská škola Olomouc s.r.o., Ekodoma s.r.o., Vojenská nemocnice Olomouc, SMS finance, a.s., SANITINO s.r.o., Old House Capital, a.s., Moravské potravinářské strojírny, a.s., JANEMI s.r.o., Ollies dorty s.r.o., ETCIMEX s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ELMO - SA spol. s r. o., PaMPO, spol. s r.o., LB 2000, s.r.o., Krajský soud v Ostravě, JR stavby CZ, s.r.o., WELLTAX, s.r.o., APION s.r.o., TESCO SW a.s., GHC regio s.r.o., BEA centrum Olomouc s.r.o., DALTEK GROUP a.s., Chropyňská strojírna, a.s., EnerEdge Inernational Consulting s.r.o., ELPREMONT elektromontáže s.r.o., MB TOOL s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Finanční manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Pedagogický asistent / asistentka, Specialista / specialistka telekomunikací, Právní specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Celá ČR, Povel, Olomouc, Bystrovany, Velká Bystřice, Lutín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak se zbavit stresu z práce, než vás přemůže

Jak se zbavit stresu z práce, než vás přemůže

Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Víte, že jsou situace, kdy vás zaměstnavatel musí ze zákona z práce omluvit, aniž byste si čerpali dovolenou? Jsou to tzv. překážky na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele. Pojďme se podívat, kdy máte nárok na placené či neplacené volno a nemusíte čerpat dovolenou.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou. Na konkrétních příkladech si ukážeme, které maminky mají na peněžitou pomoc v mateřství nárok, které naopak nemají. Pro srovnání vám ukážeme, jak dlouhou mají mateřskou v dalších zemích světa.

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

AJ angličtina auto Bor činnost ČR den dění domov email evidence formulář francouzština HR IT kancelář kraj Lom měsíc místo Most náležitosti narození němčina odpovědnost Olomouc plat podmínky povolení požadavky práce pracovní pracovník práva právo praxe reference řízení samostatnost SOU správa technik telefon uchazeč uchazeči ukončení úřad vedení vedoucí vydávání výkon výpočet vyšší vzdělání zaměstnanců zaměstnání znalost znalosti žádost člen dané daný dokument dovednost informace jazyk jazykové znalosti kontakt kov lhůty materiál náležitost nařízení název obor odbor odborná odborný oddělení organizace osobní ověřování personální platové podmínky poměr PR právní program prohlášení předpis předpoklad případ příslušník schopnost termín třída tým údaj výběr výběrové řízení vztah způsobilost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena