- 75 000 Kč
- Plný úvazek
Typické činnosti vykonávané na této pozici:
o správa a údržba nemocničního informačního systému (NIS), databází a přidružených aplikací,
o poskytování technické podpory uživatelům systému, řešení problémů a chyb,
o spolupráce s odděleními nemocnice při zavádění nových technologií,
o školení uživatelů a dokumentace procesů,
o zajištění bezpečnosti dat a dodržování interních IT standardů.
Výhodou:
o středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo příbuzném oboru,
o znalost anglického jazyka,
o zkušenosti s administrací nemocničních informačních systémů,
o znalost databází, programovacích jazyků a počítačových sítí.
Kontaktní údaje:
Telefonní kontakt pro případ konzultace daného pracovního místa:
Bc. Tomáš Prokop, náměstek IT
tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.