- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika pozice:
Poskytuje sociálně právní poradenství, vykonává sociální práci ve službě noclehárna a krizová pomoc pro osoby bez přístřeší (Městské středisko krizové sociální pomoci, Masná 3b, Brno).
Práce spočívá v jednání se zájemci o službu, poskytování poradenství, vedení spisů uživatelů – tvorba individuálních plánů a jejich hodnocení atd., statistické vykazování, administrativní činnost související s agendou služby, spolupráce a jednání s jinými organizacemi atd.
Požadavky k výběrovému řízení:
" minimálně vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální oblast nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, splňující požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
" znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky 505/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů; včetně problematiky standardů kvality
" čistý trestní rejstřík
" znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
" komunikační a organizační schopnosti, iniciativa
" schopnost samostatné i týmové práce
" ochota a schopnost vzdělávat se v daném směru
" zodpovědnost, spolehlivost
" praxe v sociální oblasti výhodou
Případné bližší informace podá: koordinátor sociálních služeb – Bc. Radka Jonasová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo nebo vedoucí organizační složky Mgr. et Mgr. Pavlína Březinová, tel.: zobrazit tel. číslo
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes
Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení:
20. 12. 2021.
Výběrové řízení:
Vybraní uchazeči budou pozváni na výběrové řízení, které se bude konat v týdnu 21. 12. 2021 v dopoledních hodinách (uchazeči budou o pořádání ústního výběrového řízení, včetně přesného časového harmonogramu, informování emailem nebo telefonicky).
Termín nástupu:
Leden / únor 2022
V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR.
Z EMAILOVÉ ADRESY MUSÍ BÝT ZŘEJMÉ, ŽE SE JEDNÁ O UCHAZEČE A STAČÍ PROHLÁŠENÍ, ŽE DANÝ DOKUMENT SI PŘEČETL, POROZUMĚL MU A SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM ÚDAJŮ SOUHLASÍ.
SOUHLAS VČETNĚ POUČENÍ JE K DISPOZICI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH ORGANIZACE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA – NA ADRESE: http://www.css.brno.cz/volna-mista
VYPLNĚNÝ SOUHLAS MŮŽE BÝT ZASLÁN ROVNĚŽ FORMOU SCANU OSOBNĚ VYPLNĚNÉHO A PODEPSANÉHO SOUHLASU, ELEKTRONICKOU FORMOU NA ADRESU:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.