- 43 500 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika pozice:
Poskytuje sociálně právní poradenství, vykonává sociální práci ve službě noclehárna a krizová pomoc pro osoby bez přístřeší (Městské středisko krizové sociální pomoci, Masná 3b, Brno).
Práce spočívá v jednání se zájemci o službu, poskytování poradenství, vedení spisů uživatelů – tvorba individuálních plánů a jejich hodnocení atd., statistické vykazování, administrativní činnost související s agendou služby, spolupráce a jednání s jinými organizacemi atd.
Požadavky k výběrovému řízení:
" minimálně vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální oblast nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, splňující požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
" znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky 505/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů; včetně problematiky standardů kvality
" čistý trestní rejstřík
" znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
" komunikační a organizační schopnosti, iniciativa
" schopnost samostatné i týmové práce
" ochota a schopnost vzdělávat se v daném směru
" zodpovědnost, spolehlivost
" praxe v sociální oblasti výhodou
Případné bližší informace podá: koordinátor sociálních služeb – Bc. Radka Jonasová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo nebo vedoucí organizační složky Mgr. et Mgr. Pavlína Březinová, tel.: zobrazit tel. číslo
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes
Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení:
20. 12. 2021.
Výběrové řízení:
Vybraní uchazeči budou pozváni na výběrové řízení, které se bude konat v týdnu 21. 12. 2021 v dopoledních hodinách (uchazeči budou o pořádání ústního výběrového řízení, včetně přesného časového harmonogramu, informování emailem nebo telefonicky).
Termín nástupu:
Leden / únor 2022
V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR.
Z EMAILOVÉ ADRESY MUSÍ BÝT ZŘEJMÉ, ŽE SE JEDNÁ O UCHAZEČE A STAČÍ PROHLÁŠENÍ, ŽE DANÝ DOKUMENT SI PŘEČETL, POROZUMĚL MU A SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM ÚDAJŮ SOUHLASÍ.
SOUHLAS VČETNĚ POUČENÍ JE K DISPOZICI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH ORGANIZACE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA – NA ADRESE: http://www.css.brno.cz/volna-mista
VYPLNĚNÝ SOUHLAS MŮŽE BÝT ZASLÁN ROVNĚŽ FORMOU SCANU OSOBNĚ VYPLNĚNÉHO A PODEPSANÉHO SOUHLASU, ELEKTRONICKOU FORMOU NA ADRESU:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?