- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

z: 13.11.2024
komletní informace zde:
https://armadaspasy.cz/volna-mista/
https://armadaspasy.cz/wp-content/uploads/2024/11/inzer%C3%A1t-SP_PB-K11_2024.pdf
Rádi nabídneme:
• Práci v mezinárodní křesťanské organizaci
• Plný pracovní úvazek 37,5 hod. týdně (0,5 úvazku – Prevence bezdomovectví, 0,5 úvazku – SASRD)
• Sociální práci s klienty ambulantní a terénní formou v sociálních bytech
• Platové ohodnocení od 32.100,–Kč
• Možnost dalšího vzdělávání, podnětné pracovní prostředí a pracovní kolektiv
• Zaměstnanecké benefity
Předpoklady pro výkon pozice:
• Vzdělání pro výkon práce sociálního pracovníka, dle požadavků § 110 zákona o sociálních službách č.
108/2006 Sb., tj. vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce a příbuzných
oborech, které jsou akreditovány pro výkon práce sociálního pracovníka, doložit dokladem o státní
závěrečné zkoušce
• Trestní bezúhonnost
• Zdravotní způsobilost
• Iniciativní a vstřícný přístup k uživatelům sociální služby, dobré komunikační schopnosti
• Ochota vzdělávat se
• Respektování křesťanských zásad Armády spásy
Vítáme:
• Praxi v sociálních službách
• Řidičský průkaz sk. B
Místo výkonu práce: Kopřivnice, Příbor, Štramberk
Předpokládaný termín nástupu: ihned
Průběh výběrového řízení:
Zájemci zasílejte strukturovaný životopis s motivačním dopisem max. 1 A4 do 24. 11. 2024 na emailovou adresu: e-mail přes
Kontaktní osoba:
Bližší informace o pozici získáte u Mgr. Simony Lojkové – zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Výběrové řízení je 3 kolové (1. Zhodnocení
písemných dokumentů, 2. Pohovor, 3. Stáž v rámci sociální služby)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?