- 31 180 – 38 400 Kč
- Plný úvazek
Pro naše nové pracoviště v Kyjově hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici pracovníka v přímé péči.
Čeká jej: různorodá práce v přirozeném prostředí našich klientů. Ke každému z nich přistupujeme individuálně a respektujeme jeho osobnost. Jednosměnný provoz dle rozpisu služeb. Úvazek: 1,0 (lze i zkrácený). Práce na počítači – vedení denních záznamů. Spolupráce s ostatními členy týmu.
Co musí splňovat: vzdělání dle zákona o Sociálních službách 108/2006 Sb. – kurz pracovníka v sociálních služ-bách, nebo střední odborné vzdělání v oboru ošetřovatel – výhodou, není podmínkou! Základní uživatelskou znalost práce na PC. Bezúhonnost, věk nad 18 let, zdravotní způsobilost. ŘP sk.B – aktivní řidič.
Jak si představujeme svého kolegu (kolegyni): má osobnostní předpoklady pro danou práci (empatie, pečlivost, respekt, trpělivost, umění naslouchat, vytrvalost, flexibilita). Schopnost práce v týmu, ale také samostatného rozhodování. Nekonfliktní, pozitivní a ochotný/á ke změnám. Žije aktivně, má chuť se vzdělávat.
Nabízíme: stabilní a moderní pracovní prostředí.Vedení zaměřené na individuální přístup k zaměstnancům. Propracovaný systém vzdělávání a prevence syndromu vyhoření. Kvalitní supervize. Vůz pro pracovní i soukromé účely, mobilní telefon, stravenky, 5 týdnů dovolené, Fry day. Nástupní plat 23 000 Kč hrubého + osobní ohodnocení, odměny po zkušební době.
Předpokládaný datum nástupu: Ihned, nebo dle dohody.
Typ pracovního poměru: HPP (1,0 úvazek)
Délka pracovního poměru: Doba určitá na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Oslovil Vás náš inzerát? Pošlete nám svůj životopis a pár slov o tom, proč bychom měli vybrat právě Vás, na adresu:
e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?