- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Co Tě u nás čeká:
o Přímo podporovat činnosti členů obchodního oddělení.
o Zajišťovat komunikaci s distribučními společnostmi jako je ČEZ, E.ON, PRE či úřady.
o Ve spolupráci s kolegy budeš zodpovědný/á za veškerou administrativu dotací našich zákazníků.
o Budeš pravou rukou při zpracování objednávek, fakturaci a evidenci obchodních smluv, bez Tebe to prostě nepůjde.
o Nedílnou součástí práce bude zajištění logistiky našich produktů a budeš proclívat importy/exporty.
o Bude na Tobě správa našeho e-shopu a spolupráce na tvorbě obsahu webu.
Bez čeho se u nás neobejdeš:
o Zodpovědnost a systematičnost by měla být tvou silnou stránkou, bez toho to u nás nejde.
o Bylo by skvělé, kdy by, jsi měl/a vystudovanou SŠ technického směru, ale podmínkou to není.
o Chuť přiložit ruku k práci, nejen té papírové (počítačové), ale i fyzické, je velké plus.
o Komunikativní znalost anglického jazyka je u nás nezbytností.
o Základem je práce s PC, kterou musíš ovládat na uživatelské úrovni.
o A občas budeš i cestovat, proto potřebujeme abys měl/a řidičský průkaz.
Na co se u nás můžeš těšit:
o Skvělý tým kolegů, kteří ti se vším rádi pomohou
o Motivující finanční ohodnocení
o Bonusy a 13. plat
o Flexibilní pracovní doba (musí to vyhovovat Tobě i nám)
o Stravenkový paušál
o Samozřejmostí je notebook a mobil i k osobním účelům
o Jako firma rodinného rázu, máme rychlý a efektivní rozhodovací proces, zbytečnou byrokracii u nás nehledej.
o Nástup možný: IHNED
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?