- Plný úvazek
TŘ z:4/1/2024
Náplň práce:
- evidence a správa přijatých poptávek do firemních systémů
- vypracovávání administrativní části nabídek a vyřizování potřebných dokumentů
- odevzdávání nabídek (elektronicky, osobně), omluvných dopisů a účast na aukcích
- evidence odevzdaných nabídek a zjišťování výsledků výběrových řízení
- vyhledávání veřejných zakázek na webových serverech a evidence
- administrativa spojená s obchodním oddělením společnosti.
Požadujeme:
- dobrou uživatelskou znalost balíku MS Office, zejména Word a Excel
- znalost informačního systému KARAT, Callida (výhodou)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
- komunikační schopnosti
- samostatnost, pečlivost.
Nabízíme:
- nástup možný ihned nebo dle dohody, smlouva na 1 rok s možností prodloužení
- nástupní mzdu dle zkušeností od 20 000 do 30 000,–Kč/měsíc
- stravenky, náborový příspěvek, možnost prémií, notebook, mobilní telefon.
Kontakt emailem.