- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kontakt telefonicky, e-mailem.
ožadujeme:
Střední vzdělání s maturitou, vyšší odborné oborů pedagogických/ekonomických/všeobecných, VÝHODOU Praxe minimálně 2 roky v zajišťování provozních činností služeb zákazníkům nebo v oblasti volnočasových aktivit, zkušenost s obdobnou prací, VÝHODOU zkušenosti s vedením agendy v rozpočtovém sektoru, VÝHODOU znalost anglického jazyka, PODMÍNKOU výborná znalost českého jazyka, znalost pravopisu – rodilý mluvčí, výborné komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost zodpovědnost, pracovní elán, časová flexibilita, aktivní přístup, loajalita, uživatelská znalost práce PC – Microsoft Office (Word, PowerPoint, Outlook), řidičský průkaz skupiny B.
Popis činnosti:
Zajišťování provozních činnosti při výběru vstupného, prodeje doplňkových služeb a provozu vstupních pokladen včetně odvodu tržeb, zajišťování provozních činnosti při výběru vstupného pomocí turniketů u trampolínového centra a dětské zoo (jízda na ponících) včetně odvodu tržeb, spoluúčast při zajišťování obchodní agendy v rámci poskytování služeb zákazníkům, asistence mezi úsekové spolupráce v oblasti rozšiřování a zkvalitňování služeb zákazníkům, asistence při provádění pravidelné kontroly a aktualizace informačního a orientačního systému v areálu zoo (směrovníky a rozcestníky, informační tabule-vláček, informační tabule ve vstupním prostoru, návštěvní řád zoo, informační běžící pás u pokladny), spolupráce při organizaci propagačních akcí v zoo, vedení příslušné dokumentace pro potřeby útvaru služeb zákazníkům a zodpovědnost za nakládání s dokumenty dle platných předpisů.
Zájem o nabídku, zašlete do 24. 6. 2021 na emailovou adresu: e-mail přes , do předmětu emailu vepište název animátor volného času – asisten.t Pokud do tří týdnů po uzavření náboru, tj. do 15. 7. 2021 nebudete pozvání k výběrovému řízení, dali jsme přednost jiným kandidátům.
25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, příspěvek na stravování

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.