- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Kontakt telefonicky, e-mailem.
ožadujeme:
Střední vzdělání s maturitou, vyšší odborné oborů pedagogických/ekonomických/všeobecných, VÝHODOU Praxe minimálně 2 roky v zajišťování provozních činností služeb zákazníkům nebo v oblasti volnočasových aktivit, zkušenost s obdobnou prací, VÝHODOU zkušenosti s vedením agendy v rozpočtovém sektoru, VÝHODOU znalost anglického jazyka, PODMÍNKOU výborná znalost českého jazyka, znalost pravopisu – rodilý mluvčí, výborné komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost zodpovědnost, pracovní elán, časová flexibilita, aktivní přístup, loajalita, uživatelská znalost práce PC – Microsoft Office (Word, PowerPoint, Outlook), řidičský průkaz skupiny B.
Popis činnosti:
Zajišťování provozních činnosti při výběru vstupného, prodeje doplňkových služeb a provozu vstupních pokladen včetně odvodu tržeb, zajišťování provozních činnosti při výběru vstupného pomocí turniketů u trampolínového centra a dětské zoo (jízda na ponících) včetně odvodu tržeb, spoluúčast při zajišťování obchodní agendy v rámci poskytování služeb zákazníkům, asistence mezi úsekové spolupráce v oblasti rozšiřování a zkvalitňování služeb zákazníkům, asistence při provádění pravidelné kontroly a aktualizace informačního a orientačního systému v areálu zoo (směrovníky a rozcestníky, informační tabule-vláček, informační tabule ve vstupním prostoru, návštěvní řád zoo, informační běžící pás u pokladny), spolupráce při organizaci propagačních akcí v zoo, vedení příslušné dokumentace pro potřeby útvaru služeb zákazníkům a zodpovědnost za nakládání s dokumenty dle platných předpisů.
Zájem o nabídku, zašlete do 24. 6. 2021 na emailovou adresu: e-mail přes
, do předmětu emailu vepište název animátor volného času – asisten.t Pokud do tří týdnů po uzavření náboru, tj. do 15. 7. 2021 nebudete pozvání k výběrovému řízení, dali jsme přednost jiným kandidátům.25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, příspěvek na stravování
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?