- 40 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní doba: Po-Pá 7:30–16:00 h. Náplň práce: všeobecné administrativní práce (vyřizování e-mailů, telefonů, kopírování, skenování…), vystavování vydaných faktur, komunikace s organizacemi a úřady, vyřizování povolení a certifikátů, zpracování odeslané pošty, zakládání smluv, péče o dotace, archivace všech dokumentů, organizace a realizace interních a externích auditů, porad (vč. veškeré dokumentace), zpracování podkladů pro management kvality a environmentu, zpracovávání firemní dokumentů (vč. jejich distribuce), objednávky služeb a zboží, organizace firemních akcí, evidence a správa SIM karet, správa firemních benefitů, správa datové schránky, hlášení odpadů, organizace školení, firemní PR atd. Požadujeme: znalost práce na PC, znalost NJ, orientace v systémech managementu kvality, flexibilita, řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: roční odměny, příspěvky na DPS a IŽP, stravenky, služební telefon, slevy na mobilní a internetové služby, benefitní tankovací karty, příspěvky na dětské tábory, právní pomoc atd. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 8:00–15:00 h) anebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?