- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní doba: Po-Pá 7:30–16:00 h. Náplň práce: všeobecné administrativní práce (vyřizování e-mailů, telefonů, kopírování, skenování…), vystavování vydaných faktur, komunikace s organizacemi a úřady, vyřizování povolení a certifikátů, zpracování odeslané pošty, zakládání smluv, péče o dotace, archivace všech dokumentů, organizace a realizace interních a externích auditů, porad (vč. veškeré dokumentace), zpracování podkladů pro management kvality a environmentu, zpracovávání firemní dokumentů (vč. jejich distribuce), objednávky služeb a zboží, organizace firemních akcí, evidence a správa SIM karet, správa firemních benefitů, správa datové schránky, hlášení odpadů, organizace školení, firemní PR atd. Požadujeme: znalost práce na PC, znalost NJ, orientace v systémech managementu kvality, flexibilita, řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: roční odměny, příspěvky na DPS a IŽP, stravenky, služební telefon, slevy na mobilní a internetové služby, benefitní tankovací karty, příspěvky na dětské tábory, právní pomoc atd. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 8:00–15:00 h) anebo e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.