- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Min. 5 let praxe v řízení kvality a vedení týmu pracovníků v průmyslové výrobě, zkušenosti se zaváděním a re/certifikováním ISO 9001:2015, AS9100 a ISO 14001, zkušenost ze strojírenského prostředí, AJ nebo NJ min. na úrovni plného porozumění cizojazyčné zákaznické dokumentaci, znalost strukturního řešení problémů, principů štíhlé výroby a trvalého zlepšování, znalost tvorby a použití kontrolních plánů, checklistů, PPAP, APQP, zkušenost s MS NaVision/Business Central výhodou, znalost metodiky 8-D reportů, FMEA, 5× proč + další nástroje kvality. Vedení týmu pracovníků útvaru kvality, spolupráce s dalšími útvary společnosti, vizualizace procesů, výsledků a plánů auditů, dohled nad kvalitou výroby, spolupráce při řešení reklamací (zákaznických, dodavatelských), zpracování průvodní dokumentace k výrobkům, zajištění provádění namátkové interní kontroly kvality přímo na pracovištích, sledování a vyhodnocování nákladů na nekvalitu a oprav a víceprací, analýza dat, příčin neshod a zlepšování systému kvality, implementace procesů kvality do nového ERP systému. Zaměstnání v dlouhodobě prosperující společnosti skupiny OMNIPOL, finanční ohodnocení respektující schopnosti a dovednosti, odborný rozvoj a vzdělávání, příjemné prac. prostředí, věrnostní odměny a benefitní program, odměny za doporučení nového spolupracovníka, prac. poměr na 1 rok, kontakt telefonicky nebo e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?