- 65 000 Kč
- Plný úvazek
Vhodné pro osoby zdravé, osoby zdravotně znevýhodněné, OZP s max. 2. st. invalidity
Místo výkonu práce: Ostrava
Kontakt: emailem
Přijmeme administrativní pracovnici na HPP. Pravidelné pracoviště Ostrava-Kunčice. Náplň práce: příjem a odesílání e-mailu, kontrola tachografových kotoučů, kontrola mýtnýc h bran, kontrola spotřeby pohonných hmot u jednotlivých vozidel, kniha jízd, administrativa spojená s chodem kanceláře, příprava účetních dokladů. Požadujeme: dobrá znalost práce s PC (excel, word, internet), časová flexibilita, čistý trestní rejstřík, chuť učit se novým věcem. Středoškolské vzdělání ekonomického směru výhodou, praxe v administrativě popř. účetnictví vítána. Mzdové ohodnocení dle zkušeností. Pracovní doba 7–15 hodin nebo dle dohody. Životopisy zasílejte na emailovou adresu e-mail přes . Zájemci budou kontaktováni telefonicky a pozváni k výběrovému řízení.
Benefity: stravenky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.