- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Na čem budete pracovat každý den?
V rámci projektů interního i zákaznického vývoje elektroniky budete manažersky zajišťovat dohled nad jednotlivými týmy HW&FW vývojářů v rámci nalezení optimálních řešení i samotné realizace těchto projektů.
Pokud Vám záleží na tom, co děláte, máte rádi, když za sebou ihned vidíte výsledky Vaší tvrdé práce, tak jste tu správně.
Budete most mezi vývojem, výrobou a projektovým týmem. Hladký běh vývojových projektů proto bude Váš nejvyšší cíl. Na co se můžete těšit:
" Častá komunikace s vlastním týmem vývojářů a jednotlivými projektovými manažery, zprostředkovaně pak i se zákazníkem
" Velmi intenzivní interní komunikace s výrobními techniky při hledání optimálního řešení a postupů
" Dohled nad kompletací vývojové a výrobní dokumentace (manuály, postupy, interní zprávy)
" Zajišťování a garance včasného a bezchybného plnění plánu interního a zákaznického vývoje ve spolupráci s vývojem a výrobou
" Správa a nezbytná administrace spojená s jednotlivými projekty
" Udržování přehledu o všech svěřených úkolech a termínech v interním systému projektového řízení
" Pravidelný reporting plnění plánů vedení podniku
" Jako styčný bod mezi vývojem, výrobou a finální realizací na Vás bude organizace všech zúčastněných členů týmu. Zkrátka bude na Vás, aby vše klapalo. Sedí vám podobná představa?
Podívejme se, jak jsme si vás vysnili
Co od Vás očekáváme?
Kromě chuti a ochoty být v první linii si myslíme, že se pro tuto manažerskou pozici hodí:
" VŠ vzdělání technického směru, nejlépe elektro slaboproud
(Není podmínkou, dobře víme, že i se SŠ můžete disponovat kvalitami pro tuto pozici. Pokud jste houževnatý a své práci rozumíte, neváhejte nás oslovit.)
" Znalost angličtiny, ideálně úroveň B2 (můžeme zajistit intenzivní kurzy na dovzdělání)
" Mít v krvi profesionální a příjemné vystupování
" Zachovávat si lidský přístup a vědět, kdy převzít iniciativu
" Když je třeba, umět zapojit vynikající vyjednávací dovednosti
" Schopnost motivovat tým a jít osobním příkladem
" Pečlivost, samostatnost, kreativita, vlastní invence a zodpovědnost
" Znalost MS Office, hodí se i znalost práce se systémy projektového řízení
" Velkou výhodou je praxe na obdobné pozici
Co za to nabízíme
" Schopných manažerů si velmi vážíme. Proto u nás kromě odpovídajících peněz a dalších výhod získáte i prostor pro osobní růst. Chceme, abyste u nás zůstali co nejdéle. A spokojeni.
" Velmi zajímavé platové ohodnocení dle výkonu – k fixnímu platu i provize z úspěšně realizovaných projektů. Neexistuje žádný strop!
" Vybavíme Vás mobilním telefonem i notebookem, popř. služebním vozem
" Přispějeme Vám na stravu
" Rádi se budeme podílet i na vašem jazykovém či dalším odborném vzdělání – školení, konference, workshopy apod.
Stále nejste rozhodnuti a chybějí Vám informace o tom, na čem naše společnost pracuje? Navštivte náš web (www.mgm-compro.com) a přečtěte si o našich partnerech a projektech, popř. nám kdykoliv zavolejte na zobrazit tel. číslo .
Pošlete nám Vaše CV a pojďme se domluvit na osobní schůzce, kde si navzájem ukážeme více. Těšíme se na Vás!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.