- 29 060 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Požadujeme: SŠ vzdělání technického směru , praxe v oblasti technologie výroby výhodou, znalost výpočetní techniky, solidní znalosti MS-Office produktů, dobrá znalost německého nebo anglického jazyka, ŘP"B", flexibilita, loajalita
Oblast zodpovědnosti :
" správné používání technologického zařízení
" vytváření a schvalování pracovních postupů
" za bezpečnost nových i stávajících zařízení. Tato musí být konstruována tak, aby zajišťovala pasivní bezpečnost pracovníků a nepoškozovala životní prostředí. Všechny pracovní činnosti musí být vykonávány v souladu s nejnovějšími předpisy bezpečnosti práce a za optimalizace nákladů
" podpora výroby, zavádění nových technologií, zařízení, výrobních postupů a výrobků
a podílení se na jejich dalším zdokonalování
" zajištění dodržování všech zavedených postupů a procesů s ohledem na životní prostředí
" provádění kvalifikace nových strojů a procesů
" provádění a podpora TCD
" identifikace, zavádění nápravných opatření vzhledem k zákaznickým reklamacím
a vzhledem ke snižování zmetkovitosti
" informování nadřízeného, mistra, vedoucí logistiky, vedoucího řízení jakosti v případě nestability nebo neuvolnění procesů
" aktualizace FMEA
" stanovování a další ověřování časových norem jednotlivých pracovních procesů ve spolupráci s mistry výroby včetně jejich zápisu do vyhodnocovacích systémů (SAP, Excel atd.)
Oblast kompetencí:
" odstavit z provozu zařízení, které nesplňuje aktuální legislativní požadavky nebo u něhož bylo při údržbě zjištěno nebezpečí havárie
" odstavit z provozu zařízení, které nesplňuje požadavky na ESD
" provádět při vzniku rizika kroky vedoucí k jeho odvrácení včetně omezení popř. zastavení dotčeného provozu/výroby
Nabízíme: stabilní místo v silné společnosti, zajímavou různorodou práci v rychle se rozvíjejícím oboru, odpovídající finanční ohodnocení, příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu, zaměstnanecké sociální výhody příspěvek na dopravu, týden dovolené nad rámec ZP
Nástup možný ihned.
Své nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?