- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR (případně i cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem a předpoklady podle §§ 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: VŠ v magisterském studijním programu nebo VŠ v bakalářském studijním programu v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů znalost související legislativy , praxe v oboru , organizační a komunikační schopnosti a dovednosti včetně dobrých vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu,schopnost práce v týmu, flexibilita kreativita, řídící schopnosti, schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do praxe, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu, zkušenosti v řízení lidských zdrojů výhodou, výborná znalost práce s MS Office, řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na doplňkové penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí:životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části charakteristika pracovní pozice",výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo jeho úředně ověřená kopie) a čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971). Lhůta pro podání přihlášky do: 12.08.2024 – 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené „VŘ vedoucí oddělení sociálních služeb“ zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad ČL, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 ČL nebo osobně v podatelně MěÚ ČL, elektronicky datovou schránkou ID- bkfbe3p, e-mailem e-mail přes
Podrobné informace na https://www.mucl.cz/volna-pracovni-mista
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?