- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
Nabízíme: Individuální i skupinovou práci s lidmi se zdravotním znevýhodněním, Zajímavou, různorodou, kreativní a samostatnou práci v kanceláři a v terénu v okresech Chrudim a Pardubice, Spolupráci se zaměstnavateli (aktivní vyhledávání, konzultace, poradenství), Hrubá mzda při plném úvazku 26 840 – 29 660 Kč dle délky praxe-pracovní úvazek 20–30 hod., Práci na pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
Firemní benefity: Sickdays = dny na zotavenou (6 dnů za rok), 5 týdnů dovolené + placené volno navíc mezi vánočními svátky, Možnost používat služební notebook a telefon i k soukromým účelům, Možnost čerpat dny na vzdělávání dle vlastního výběru, Flexibilní pracovní dobu, Zaškolení, metodické vedení, supervizi a další rozvoj
Požadujeme: Vzdělání dle zákona o sociálních službách 108/2006 Sb. na pozici sociálního pracovníka výhodou, Zkušenosti s prací s lidmi, zejména s mentálním postižením nebo duševním onemocněním či jiným zdravotním znevýhodněním, výhodou (i v rámci dobrovolnictví), Uživatelská znalost PC (word, excel, internet), Zodpovědný přístup k práci, tvořivé a otevřené myšlení, samostatnost a aktivní přístup k řešení úkolů, komunikační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu, Ochotu učit se novým věcem, Uvítáme řidičský průkaz sk. B
Nástup dle dohody, výběrové řízení proběhne během května a června.
Životopis a motivační dopis zasílejte na email: e-mail přes
. Do předmětu uveďte heslo „sociální pracovník“. Vybraní uchazeči budou telefonicky pozváni k výběrovému řízení.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?