- Plný úvazek

ZamK;
Co Vás čeká:
" příprava materiálu pro plánovanou výrobu (suroviny, etikety, fólie, kartony, palety, …)
" výstupní kontrola kvality zpracování balených výrobků
" balení výrobků do obalových materiálů
" příprava zboží k předání do skladu
" udržování čistoty na výrobních technologiích
" provádění sanitace ve výrobním závodě
" dvousměnný provoz 7,5h denně (6:00 – 14:00, 14:00 – 22:00 pondělí až pátek – střídání po týdnu) – 37,5h týdně
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
" fyzickou zdatnost, vytrvalost
" manuální zručnost
" spolehlivost
" pozice je vhodná pro ženy i muže
" v případě cizinců je nutná komunikativní znalost češtiny a schopnost používat latinku na klávesnici (jednoduchá zadání na počítači)
Zaměstnanecké výhody:
" práci na HPP
" příjemné čisté prostředí hygienického potravinářského provozu, klimatizované pracoviště
" odpovídající ohodnocení (fixní mzda + osobní ohodnocení, odměny a benefity navíc ke mzdě)
" odměna za doporučení nového kolegy až 20 000Kč
" příspěvek na stravování navíc ke mzdě – stravenkový paušál (116Kč čistého/den – ekvivalent 211Kč stravenky na den)
" příspěvek na penzijní/životní pojištění 500Kč měsíčně
" příspěvek na sport, kulturu, volný čas a zdraví 1000Kč měsíčně
" paušální příplatky za mimořádnou noční nebo víkendovou směnu, nad rámec zákonných příplatků
" obědy formou dovážky na pracoviště
" 5 týdnů dovolené
" volné víkendy
" vyhrazené parkování na vlastním parkovišti vedle firmy
" ocenění při příležitosti výročí a významných dní
" občerstvení na pracovišti
První kontakt e-mailem nebo telefonicky;
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?