- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
1. kontakt e-mailem, telefonicky. Tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
NEVYDÁVAT DOPORUČENKY !
Jsme Westlogic, Česká investiční skupina, která se zaměřuje na budování online ecommerce projektů v několika evropských zemích. Zaměřujeme se na hledání nových příležitostí, budování vlastních projektů a export. Investujeme do společností z různých oborů a odvětví. Především klademe důraz na inovace a rádi přijímáme výzvy, které pomáhají posouvat naše limity. Budujeme online projekty v Česku, Slovensku, Polsku, Německu a Rakousku.
Koho hledáme?
Ambiciózního člověka, který nám pomůže ještě více posílit naši pozici na trhu a nebojí se výzev.
Někoho, kdo má zkušenost s B2B prodejem, je flexibilní a zapálený pro věc jako my
Co bude náplní Vaší práce?
Na začátku se můžete těšit na super školení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat pro svou práci.
Každodenní jednání na schůzkách s potenciálními klienty
Vyhledávání nových obchodních příležitostí.
Reportování a práce s CRM, které Vám pomůže oslovit správné klienty ve správnou chvíli.
Proč pracovat u nás?
Klademe důraz na vzdělávání a víme, že ve sdílení je síla.
Jsme skvělý kolektiv lidí, které jejich práce baví.
Do práce budete chodit do moderních kanceláří v historickém centru Ostravy.
Možnost práce na Home office.
Trávíme spolu spoustu času i mimo ně – na party, sportovních akcích, aj.
Pracovat budete s firemním mobilem a notebookem nebo Vám přispějeme na vlastní.
U nás si zaměstnance doslova rozmazlujeme – firemní akce, občerstvení v kanceláři, firemní
snídaně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?