- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

ASISTENT/ASISTENTKA SOUDCE
Celé znění s podmínkami pro zasílání přihlášek je uveřejněno na webové stránce Okresního soudu v Mostě.
Platové zařazení: 13. platová třída, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Pracovní poměr:
Předpokládaný termín nástupu je 1. 6. 2023, po dohodě je možný nástup dřívější nebo pozdější.
Pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení s 3-měsíční zkušební dobou. V případě osvědčení je možné uzavření na dobu neurčitou.
Přihlášku do výběrového řízení doručte nejpozději do 21. 4. 2023
? elektronicky na adresy:
nebo e-mail přes nebo do DS: bueabp5
? písemně na adresu:
Okresní soud v Mostě, Moskevská 2, 434 74 Most, k rukám ředitelky správy.
Obálku označte „Výběrové řízení – Spr 196/2023 – NEOTVÍRAT“.
S poskytnutím svých osobních údajů dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR). Po skončení výběrového řízení budou listiny s osobními údaji vydány pouze na písemnou žádost, jinak budou uloženy u Okresního soudu v Mostě a ve lhůtě 12 měsíců skartovány.
Průběh výběrového řízení:
Po skončení lhůty pro podání přihlášek posoudí výběrová komise úplnost a obsah doručených přihlášek. Vyřazení uchazeči budou o svém vyřazení z výběrového řízení vyrozuměni telefonicky nebo e-mailem. Následně určí výběrová komise termín konání osobních pohovorů, o kterém budou vybraní uchazeči vyrozuměni telefonicky nebo e-mailem. O přijetí na místo asistenta/asistentky soudce následně rozhodne předsedkyně soudu na základě návrhu výběrové komise.
Předsedkyně soudu si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, případně nevybrat žádného uchazeče. Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?