- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Na co se u nás můžete těšit?
Adaptační bonus pro nováčky po dobu prvních 6 měsíců
25 dní dovolené, 5 dní doma na přípravu certifikace, 2 volné dny na dobrovolnické aktivity, 4 dny Free day na cokoli se hodí a další 4 dny tzv. Time off pro případ, že budete během dne potřebovat odběhnout z práce. Celkem tedy 40 dnů volna!
Benefitní balíček, který si sami poskládáte tak, jak to vyhovuje právě vám – na výběr máte z příspěvku na stravenky, Multisportku, penzijní či exkluzivní životní pojištění či volnočasové aktivity v rámci Cafeterie.
Jak si představit svoji novou roli u nás v Monetě?
Po nástupu se vám bude věnovat náš tréninkový tým, který vás provede aplikacemi a bankovními systémy, které budete používat. Představíme vám naše produkty a naučíme vás, jak komunikovat a tvořit dlouhodobé obchodní vztahy s klienty
Na pobočce v tom nebudete sami. Každý nováček v Monetě má svého buddyho, který pomůže v prvních měsících se vším, s čím si třeba nebudete jistí
Až budete mít vše v malíku, dostanete na starost své klienty, kterým poradíte se vším, co v jejich životní situaci potřebují
U svých klientů budete aktivně vyhledávat obchodní možnosti, jak vhodně nastavit portfolio produktů a služeb
Bez čeho se jako správný bankéř neobejdete?
Jsme tu pro klienty, a proto nám nesmí chybět chuť pomáhat, vymýšlet vhodná řešení a být zkrátka po ruce se vším, co v oblasti financí potřebují
SŠ vzdělání s maturitou a znalost práce na počítači je něco, přes co nejede vlak
Bez zákonem daných certifikací – pokud jste v bankovnictví nováčkem, nevadí. Na všechny zkoušky vás po nástupu zaškolíme a navíc vám každý rok poskytneme 5 dní volna na přípravu nebo následné vzdělávání
Čím nám uděláte radost?
Pokud už jste dříve působili v bankovnictví, obchodu nebo zákaznických službách,
Vlastníte odbornou certifikaci ČNB
KONTAKT: e-mailem Tužinský Juraj, e-mail: e-mail přes
Odkaz na pozici: https://moneta.jobs.cz/detail/?id=G2–1584010790-aden_brand0&rps=233
Zaměstnanecké výhody: benefitní balíček v hodnotě 20 – 28 tisíc Kč/rok – zaškolení vč. certifikací zdarma
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.