- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Požadavky: manažerské schopnosti, zkušenost s řízením dodavatelského řetězce a skladů, strategické plánování, vývoj produktů, správa prodejních kanálů, výborná znalost Microsoft Word a Excel, minimálně 7 let zkušeností na arabských trzích a 3 roky v Spojených Arab. Emirátech v oblasti prodeje, zkušenosti v oblasti výroby skla a porcelánu, zkušenosti z maloobchodu a HORECA, zkušenosti s vývozem a dovozem z/do arabských zemí, zkušenosti se zasílatelstvím a logistikou, zkušenosti v oblasti získávání a zadávání veřejných zakázek z Evropy a Dálného východu.
Jazykové požadavky: arabský jazyk – plynule, anglický jazyk – pokročilé slovem i písmem.
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.