- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Chcete odstartovat kariéru v oblasti mzdové účetní? Případně již máte zkušenost a rádi byste se i nadále rozvíjeli v této oblasti. Pak pro vás máme jedinečnou příležitost, stát se součástí našeho týmu. Máte-li chuť a hra z čísly Vás baví, pak neváhejte a čtěte dál!
Tvorba pracovněprávní dokumentace
Agenda pracovně-lékařských prohlídek
Příprava podkladů pro mzdy, správa docházkového systému
Spolupráce při ročním zúčtování daní, vystavování potvrzení pro zaměstnance (o příjmech atd.)
Nástupní procedura zaměstnanců – import dat, komunikace s úřady (ÚP, OSSZ, pojišťovny, OAMP atd.), ID karty
Výstupní procedura zaměstnanců – výstupní dokumenty, zápočtové listy
REQUIREMENTS
SŠ vzdělání
Praxe z oblasti mzdového účetnictví (1 rok)
Znalost anglického jazyka – alespoň mírně komunikativní
Orientace v zákoníku práce
MS Office – Excel, Word (hromadná korespondence)
Komunikační dovednosti
WE OFFER
Mzdu dle dosavadních zkušeností a schopností
Dotované závodní stravování
Flexibilní pracovní dobu
Roční bonus
Dny dovolené navíc
Odměny za odpracované roky
Zaměstnanecký program u mobilního operátora
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?