- Opava
- DECATHLON z.s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Co bude náplní Vaší práce:- kompletní vyřizování objednávek od jejího přijetí po expedici zásilky zákazníkovi
- vyřizování objednávek ze systému e-shopu, telefonicky i písemně
- vyřizování dotazů zákazníků ohledně zboží, objednávek, reklamací
- administrace objednávek v účetním systému i systému e-shopu a zadávání balíků k expedici do systému přepravních společností
- vyřizování reklamací zákazníků
- základní správa e-shopu – vystavení zboží, aktuální informace pro zákazníky, aktualizace úvodní stránky, akčních nabídek apod.
Požadujeme:
- výborné komunikační schopnosti mluvenou řečí i písmem
- zkušenosti v oblasti kontaktu se zákazníky delší než tři roky
- zkušenosti v oblasti vedení back office
- výbornou orientaci v práci na PC (ERP systém, systém e-shopu, správa e-mailů a další)
- schopnost pracovat pod tlakem
Nabízíme:
- práci v dynamicky se rozvíjející společnosti s růstem vyšším než 20% obratu ročně
- rozmanitou práci založenou na tvorbě a udržování vysokého standardu péče o zákazníky
- motivační odměňovací systém založený na výsledcích a kvalitě odvedené práce
- flexibilní pracovní dobu (tj. variabilní začátek a konec pracovní doby)
- home office (tj. částečnou možnost práce doma)
- neformální atmosféru středně velké společnosti