- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Hledáte pracovní příležitost, která by Vás a Vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunula dále?
Jestli jste si alespoň jednou odpověděli ano, tak právě Vás hledáme.
Jsme nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti facility služeb a v současné době hledáme do svého týmu parťáka, který nám pomůže zakázku posunout dál.
• řízení a zabezpečení síťové zakázky facility služeb (technická správa budov, vnitřní úklid, venkovní úklid)
• řízení pracovníků dělnických profesí (od nastavení systému řízení, zadávání úkolů a kontrola jejich plnění)
• nábory pracovníků na práce vnitřního úklidu
• plnění nastavených ekonomických plánů, návrhy opatření v případě neplnění rozpočtu
• organizace subdodavatelů z oblasti Technické zprávy budov, vnitřního a venkovního úklidu
• zajišťování revizí, zkoušek, kontrol dle platné legislativy ČR
• úzká spolupráce se specialistou zákazníka
• proaktivní přístup k potřebám zákazníka
• administrativní činnosti (podklady pro fakturaci, docházka podřízených, pohotovosti podřízených, objednávky materiálů atd.)
• zkušenost s řízením pracovníku na dělnických pozicích výhodou
• ekonomická gramotnost a organizační schopnosti
• IT gramotnost (MS Excel, MS Internet Explorer)
• min. SŠ s maturitou technického směru – stavební, strojní, elektro
• praxe v oblasti řízení služeb facility managementu min. 2 roky výhodou
• schopnost rychle se rozhodnout a pohotově jednat
• velmi dobré komunikativní schopnosti a odpovídající reprezentování společnosti
• řidičské oprávnění sk. B

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.