- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Hledáte pracovní příležitost, která by Vás a Vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunula dále?
Jestli jste si alespoň jednou odpověděli ano, tak právě Vás hledáme.
Jsme nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti facility služeb a v současné době hledáme do svého týmu parťáka, který nám pomůže zakázku posunout dál.
• řízení a zabezpečení síťové zakázky facility služeb (technická správa budov, vnitřní úklid, venkovní úklid)
• řízení pracovníků dělnických profesí (od nastavení systému řízení, zadávání úkolů a kontrola jejich plnění)
• nábory pracovníků na práce vnitřního úklidu
• plnění nastavených ekonomických plánů, návrhy opatření v případě neplnění rozpočtu
• organizace subdodavatelů z oblasti Technické zprávy budov, vnitřního a venkovního úklidu
• zajišťování revizí, zkoušek, kontrol dle platné legislativy ČR
• úzká spolupráce se specialistou zákazníka
• proaktivní přístup k potřebám zákazníka
• administrativní činnosti (podklady pro fakturaci, docházka podřízených, pohotovosti podřízených, objednávky materiálů atd.)
• zkušenost s řízením pracovníku na dělnických pozicích výhodou
• ekonomická gramotnost a organizační schopnosti
• IT gramotnost (MS Excel, MS Internet Explorer)
• min. SŠ s maturitou technického směru – stavební, strojní, elektro
• praxe v oblasti řízení služeb facility managementu min. 2 roky výhodou
• schopnost rychle se rozhodnout a pohotově jednat
• velmi dobré komunikativní schopnosti a odpovídající reprezentování společnosti
• řidičské oprávnění sk. B
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?