- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste zkušený finanční controller z výrobní společnosti?
Vyžíváte se ve finančních analýzách, ukazatelích, účetnictví a tak?
Hovoříte anglickým jazykem?
Přikyvujete hlavou, že ano? Pak určitě čtěte dál, tato nabídka by Vás mohla zaujmout.
Hledáme totiž zkušeného CONTROLLERA do finančního oddělení středně velké, výrobní společnosti v Liberci.
- metodické vedení oddělení controllingu
- uplatňování konceptu controllingu firemní skupiny
- příprava finančních analýz a následná prezentace managementu
- denní spolupráce s finančním ředitelem na finančním řízení firmy
- zpracovávání reportů, grafů, komunikace s mateřskou firmou
- vytváření forecastů a rozpočtu
- spolupráce na zlepšování informačního systému
- odpovědnost za dodržování účetních pravidel skupiny
- controlling nákladových středisek
- řešení aktuálních problémů v účetním systému, spolupráce se zaměstnanci ve výrobě
- účast na dalších úkolech oddělení controllingu
- Ideálně VŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxe min. 5 let přímo v controllingu výrobní firmy podmínkou
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni pro denní komunikaci
- Zkušenost s vedením týmu výhodou
- Praxe v ERP nutností
- Důležitou a zodpovědnou pracovní roli
- Zázemí mezinárodní společnosti se švýcarským vedením
- Finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
- Příspěvek na dovolenou
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění,
- Příspěvek na dopravu
- Závodní stravování
- ppříspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Vánoční odměny
- Společenské a sportovní akce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?