- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Perspektivní a zavedená česko-italská společnost s více jak 26 letou tradicí, hledá do svého kolektivu nového kolegu na pozici obchodního zástupce. Naše společnost se věnuje prodeji výrobních a periferních zařízení pro zpracovatele plastu ve všech oblastech tohoto průmyslu.
Našim cílem není zaměstnanec na přechodnou dobu, ale smyslem tohoto náboru je najít dlouhodobého partnera, který se stane pevnou součástí našeho týmu. Etablování do společnosti bude mít pozvolný průběh a ve všech postupných krocích budeme novému kolegovi neustálou oporou.
V případě zájmu prosím pošlete svůj životopis s fotografií a motivačním textem na email: e-mail přes
.Pro doplňující informace pak prosím volejte telefonní číslo zobrazit tel. číslo .
Těšíme se na případnou budoucí spolupráci, Váš tým Euroimpex CZ.
Hledáme obchodního zástupce, který bude mít v rámci své obchodní činnosti na starosti především Zlínský kraj s přesahem do kraje Moravskoslezského a Olomouckého. Každý náš obchodní zástupce si individuálně domlouvá schůzky u zákazníků, které pak osobně navštěvuje v rámci jednotlivých jednání. Máme k dispozici obsáhlou databázi stálých zákazníků, ale samozřejmě hledáme i nové příležitosti. Během schůzek vznikají samostatné obchodní případy, které si obchodník dále individuálně zpracovává, až do realizace zakázky a objednání u italských partnerů. Nedílnou součástí práce obchodníka je pak účast na veletrzích a celková podpora prodeje, včetně asistence u zahraničních návštěv našich obchodních partnerů. V neposlední řadě je obchodník k dispozici svému zákazníkovi v rámci po prodejního servisu a případné kooperace se servisními techniky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?