Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR GENERAL SERVICES with French

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha   Zobrazit na mapě
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Previous experience in HR / Payroll / Finance ? Fluent in ENGLISH and FRENCH? Interested in working in an INTERNATIONAL environment? Apply NOW! Your main responsibilities will be: * Processing HR transactions (absences, bonuses, onboarding, payroll, process migration etc.) * Administer standardized functions * Coordinating and administering specific HR process (employee benefit programs, employee relations, leaves of absence, joining and leaving, personal details changes etc.) * Solve employee´s queries * Responsible for analysis, tasks and documentation * Raising issues with the Team Lead, suggesting solutions * Participate in projects REQUIREMENTS: * Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, or related field * Fluent English and French * Previous experience in HR, Payroll, Customer Service or Finance * Advanced command of MS Excel * Excellent communication skills (verbal, written) BENEFITS: * 25 days of vacation * Meal vouchers * Home Office * Flexible working hours * Cafeteria * Health and accident insurance * Trainings * Events * Opportunity for a career growth both horizontally and vertically * Stable employment and high standards of work
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Remote Operations Manager

Nutně vás hledají
  • Praha
  • PLAN A Collective s.r.o.
  • 50 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
včerejší
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • CALPRA s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 2. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
PLAN A Collective s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Neztrácej čas s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., CentralWork s.r.o., Crocogarden z.s., Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Lagerris a.s., Grafton Recruitment s.r.o., CALPRA s.r.o., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Účetní, Manager, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Brand manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Osobní trenér / trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 6 - Vokovice, Praha 4 - Michle, Praha 4 - Krč, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Libuš, Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 5 - Jinonice, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

Výpovědní lhůta a vše, co potřebujete znát

Výpovědní lhůta a vše, co potřebujete znát

Chystáte se podat výpověď v práci nebo jste výpověď dostali? Pak je tento článek právě pro vás. Dozvíte se vše o výpovědní době, jak na ni nahlíží zákoník práce, jak se výpovědní doba počítá, jak je to s nemocí ve výpovědní době a mnoho dalších zajímavých a užitečných informací.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

absence benefit bonus business den event home office HR IT náplň práce NDA Office onboarding pec práce SOU dar employee finance human resource náplň PR proces program standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena