- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- koordinace výrobní činnosti stavebních zakázek
- odpovědnost za kvalitní a hospodárné provádění staveb ve stanovených termínech
- zajištění plánů výrobní přípravy a výrobních plánů zakázek
- řízení a organizace podřízených zaměstnanců
- komunikace s investorem a státními orgány jménem společnosti
- koordinuje a kontroluje práce subdodavatelů
- obchodní činnost v rozsahu hlavní stavební výroby střediska
- provádění kontroly plnění plánu výroby
- provádění kontroly údajů o ekonomice staveb
- vedení týmu stavbyvedoucích a přípravářů
- SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru
- praxe v obdobné pozici min. 10 let
- zkušenosti s vedením stavebních projektů
- znalosti v oblasti ekonomiky a hospodaření
- MS Office (Word, Excel)
- organizační schopnosti a komunikační dovednosti
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
- autorizace výhodou
- řidičský průkaz skupiny B
- zázemí úspěšné, stabilní, silné společnosti s dlouhou tradicí
- práci na zajímavých a významných projektech
- profesní rozvoj, další vzdělávání v oboru
- vstřícné pracovní prostředí
- motivující mzdové ohodnocení, roční prémie
- služební auto k soukromému použití
- zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál/ cestovní náhrady, týden dovolené navíc, výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?