- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Jste osoba samostatná a máte obchodního ducha? Disponujete výbornou komunikační a organizační schopností? Komunikace v anglickém jazyce Vám nečiní potíže? Láká Vás práce v oblasti nákupu? Chcete pracovat pro stabilní společnost? Pak je tato pozice jako stvořená pro Vás. Do našeho týmu v Náchodě sháníme spřízněnou duši.
Co Vás bude čekat?
celková prezentace firmy na trhu (v českém a anglickém jazyce)
spravování databáze dodavatelů
kontrola nad dodržováním stanovených obchodních podmínek
příprava auditů a zodpovědnost za ně
vyjednání nejvhodnějších obchodních podmínek
monitorování trhu a vyhledávání nových dodavatelů
nákupní reporting , controlling a plánování
spolupráce s SQA na schvalovacím procesu dodavatelů a rozvoji stávajících dodavatelů
Co byste si měl/-a umět?
plynulou angličtinu pro každodenní jednání (němčina výhodou)
organizační a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
znalost SQA
ochotu učit se novým věcem, především ve strojním průmyslu
řidičský průkaz skupiny B
ochotu cestovat
Čím Vás za to odměníme?
různorodou pracovní náplň, kdy se nemusíte bát stereotypu
prostor pro nové nápady a plnou podporu při jejich realizaci
pružnou pracovní dobu s pevnou částí od 9–14 hodin
týden dovolené navíc
firemní stravování
firemní benefity, ze kterých si určitě vyberete (studium cizích jazyků, sportovní, kulturní a zážitkové aktivity, penzijní a životní připojištění a mnohé další)
Pokud budete chtít znát více podrobností o této pozici, neváhejte nás kontaktovat na e-mail přes zobrazit tel. číslo .
nebo na tel.:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?