- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jste osoba samostatná a máte obchodního ducha? Disponujete výbornou komunikační a organizační schopností? Komunikace v anglickém jazyce Vám nečiní potíže? Láká Vás práce v oblasti nákupu? Chcete pracovat pro stabilní společnost? Pak je tato pozice jako stvořená pro Vás. Do našeho týmu v Náchodě sháníme spřízněnou duši.
Co Vás bude čekat?
celková prezentace firmy na trhu (v českém a anglickém jazyce)
spravování databáze dodavatelů
kontrola nad dodržováním stanovených obchodních podmínek
příprava auditů a zodpovědnost za ně
vyjednání nejvhodnějších obchodních podmínek
monitorování trhu a vyhledávání nových dodavatelů
nákupní reporting , controlling a plánování
spolupráce s SQA na schvalovacím procesu dodavatelů a rozvoji stávajících dodavatelů
Co byste si měl/-a umět?
plynulou angličtinu pro každodenní jednání (němčina výhodou)
organizační a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
znalost SQA
ochotu učit se novým věcem, především ve strojním průmyslu
řidičský průkaz skupiny B
ochotu cestovat
Čím Vás za to odměníme?
různorodou pracovní náplň, kdy se nemusíte bát stereotypu
prostor pro nové nápady a plnou podporu při jejich realizaci
pružnou pracovní dobu s pevnou částí od 9–14 hodin
týden dovolené navíc
firemní stravování
firemní benefity, ze kterých si určitě vyberete (studium cizích jazyků, sportovní, kulturní a zážitkové aktivity, penzijní a životní připojištění a mnohé další)
Pokud budete chtít znát více podrobností o této pozici, neváhejte nás kontaktovat na e-mail přes nebo na tel.: zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.