Hlavní Účetní – Klíčová Role V Top Společnosti

Děčín

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Advantage Consulting, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Jste zkušený účetní, který se nebojí výzev? Máte chuť posunout svou kariéru na vyšší úroveň a vést účetní tým ve firmě, která patří mezi TOP 100 v ČR? Pokud hledáte stabilitu, prestiž a skvělé podmínky, pak čtěte dál! 💥

Náplň práce:

🔹 Zodpovědnost za účetnictví celé společnosti – budete klíčovou osobností v řízení financí
🔹 Vedení a motivace účetního týmu – váš leadership bude mít přímý dopad na úspěch firmy
🔹 Příprava reportů a daňových přiznání – budete se podílet na strategických rozhodnutích
🔹 Spolupráce s auditory a příprava ročních závěrek – zajistíte finanční stabilitu a transparentnost
🔹 Tvorba interních metodik a procesů – hledáme někoho, kdo se nebojí inovací
🔹 Komunikace s obchodním a logistickým oddělením – budete propojením mezi financemi a byznysem

Co od Vás očekáváme:

🔹 Minimálně 5 let praxe na obdobné pozici
🔹 Zkušenosti s vedením týmu
🔹 Komplexní znalost účetnictví dle české legislativy
🔹 Zkušenosti s přípravou daňových přiznání a sestavováním daňových výkazů
🔹 Schopnost optimalizovat účetní procesy a jejich nastavení
🔹 Výborná znalost MS Excel
🔹 Touha dále vzdělávat a posouvat nejen sebe, ale i tým

Co Vám můžeme nabídnout:

🔹 Zázemí silné společnosti zařazené mezi CZECH TOP 100
🔹 Motivační finanční ohodnocení odvíjející se od zkušeností a výsledků
🔹 Možnost ubytování v Děčíně
🔹 Kancelář přímo v centrále společnosti s bezproblémovou možností parkování a výbornou dostupností MHD
🔹 Pružnou pracovní dobu
🔹 25 dní dovolené + 3 dny sick days
🔹 Stravenkový paušál
🔹 Příspěvek na životní pojištění
🔹 Občerstvení na pracovišti
🔹 Teambuildingové akce
🔹 Firemní kurzy a školení pro podporu osobního i profesního růstu

🔹 Lokalitu: Děčín

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Litoměřice Litoměřice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
DK mont a.s. | DK mont a.s. | Mohelnice, Šumperk Mohelnice, Šumperk
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. října
Český porcelán, akciová společnost | Český porcelán, akciová… | Dubí Dubí
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
INOS Zličín, a.s. | INOS Zličín, a.s. | Kladno Kladno
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. března
ZDEMAR CZECH s.r.o. | ZDEMAR CZECH s.r.o. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. března
MOTMOT Plus, s.r.o. | MOTMOT Plus, s.r.o. | Lelekovice Lelekovice
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 26. března
TRIMILL, a.s. | TRIMILL, a.s. | Vsetín Vsetín
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. března
DACHSER Czech Republic a.s. | DACHSER Czech Republic a.s. | Letohrad Letohrad
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. března
Petit Lulu s.r.o. | Petit Lulu s.r.o. | Mšeno nad Nisou, Jablonec nad Nisou Mšeno nad Nisou, Jablonec nad…
  • 26 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o., Státní oblastní archiv v Litoměřicích, Česká spořitelna, a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., ManpowerGroup s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Ústí nad Labem, Litoměřice, Děčín, Celá ČR, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem, Krásná Lípa, Proboštov, Česká Lípa

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

audit zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT