- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jste zkušený elektrikář a umíte vést tým? Chcete se posunout na vedoucí pozici, kde budete koordinovat a řídit zakázky?
Pak je tato pozice Vedoucí technik elektro zakázek ideální pro vás! Nabízíme stabilní pracovní prostředí, možnost profesního růstu a atraktivní benefity. Pokud máte praxi v elektroinstalacích, zkušenosti s vedením týmu a koordinací prací, připojte se k nám a podílejte se na úspěšné realizaci našich projektů.
Pošlete nám svůj životopis, budeme se na Vás těšit na pohovoru.
* Příprava zakázek, zpracování harmonogramů a rozdělení subdodavatelů.
* Komunikace a koordinace prací se subdodavateli.
* Komunikace s investorem, technickým a stavebním dozorem, účast na kontrolních dnech.
* Vedení stavebního deníku a dohled nad kvalitou prací.
* Pravidelný reporting průběhu zakázek vedení společnosti.
* Příprava podkladů pro předání zakázky a fakturaci.
* Zajištění hladkého průběhu zakázky a její následné dokončení.
* Min. vyučení v oboru elektro nebo vyšší vzdělání v tomto oboru.
* Platná certifikace dle nařízení vlády 194/2022 (min. § 7).
* Praxe v oboru elektro min. 5 let, ideálně na pozici vedoucí skupiny, mistr nebo stavbyvedoucí.
* Znalost elektroinstalačních materiálů, pracovních postupů a technických výkresů.
* Zkušenosti s prováděním stavebních prací souvisejících s elektroinstalacemi.
* Schopnost samostatné práce, koordinace subdodavatelů a komunikace s týmem.
* Znalost práce na PC, zejména Excel.
* Řidičský průkaz sk. B.
* Práci pro zavedenou českou společnost se stabilním zázemím a historií.
* Mzdové ohodnocení + prémie odpovídající této důležité pracovní pozici.
* Pravidelné bonusy/podíly na zisku společnosti.
* Firemní vozidlo s možností soukromého užívání.
* Práci v dobrém kolektivu, kde děláme týmovou práci.
* Flexibilní pracovní dobu.
* Práce jak v kanceláři, tak pravidelné ježdění na přidělenou zakázku.
* Možnost občasné práce na home office.
* Dovolená 5 týdnů + Sick days.
* Příspěvek na stravování.
* Caffetérie na firmě zdarma.
* Firemní notebook, mobilní telefon.
* Slevy na firemní zboží.
* Možnost firemního vzdělávání.
* Příspěvek na penzijní spoření.
* Lokalita: Třebíč + dle zakázek.
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?