- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Naše rodinná firma Animal Park provozuje zoologickou zahradu Zoopark Zájezd a zajišťuje přepravu exotických zvířat po celém světě. Chovu zvířat i obchodu s nimi se ve spolupráci se zoologickými zahradami, safari i zodpovědnými soukromými chovateli věnujeme přes třicet let.
Do svého týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici Administrativní asistentky.
Očekáváme od vás:
Zdravý selský rozum
Pracovitost, samostatnost, trpělivost
Pečlivost a důraz na detail – umět udržet pořádek v kalendáři, dokumentech atp.
Zvládání stresu
Velmi dobrou znalost práce na PC – zejména Word, Excel, Outlook
Dobré komunikační schopnosti
VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitou
Řidičský průkaz sk. B, ochota řídit
Bude vás to bavit:
Práce v malé obci v areálu zoologické zahrady
Malý tým, kde jsou si všichni blízko a lze prosadit dobré nápady
Stabilita zaměstnání – máme tradici a rozšiřujeme se
Dle schopností a ambicí možnost růstu do vedoucích pozic
Dobré finanční ohodnocení
Koho tedy vlastně hledáme:
Hledáme někoho pečlivého až puntíčkářského, kdo je v administrativě jako ryba ve vodě a administrativní práce pro něj nejsou noční můrou. Někoho, kdo si umí samostatně organizovat svěřenou práci a nést zodpovědnost za plnění úkolů. Někoho, kdo se nebojí zeptat pokud neví. Někoho, kdo chce pracovat v prostředí rodinné firmy než ve velké korporaci. Za to nabízíme skvělou příležitost dělat výjimečnou práci, kde je pracovní náplň skoro každý týden jiná. Uvítáme, pokud máte již nějaké zkušenosti, ale rádi vás vše naučíme, proto je pozice vhodná i pro absolventy.
V případě vašeho zájmu o uvedenou pozici prosím zašlete svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem v odpovědi na tento inzerát.
Typ smluvního vztahu: Práce na ŽL, pracovní smlouva
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?