- 135 – 150 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Jsme A Royal Service, ryze česká firma zajišťující ostrahu objektů a facility management včetně úklidu. Nyní hledáme nové spolehlivé kolegy a kolegyně pro ostrahu logistického areálu v Říčanech u Prahy. Neváhejte a přidejte se k nám.
Chcete se podílet na zajištění bezpečnosti v logistickém areálu v Ríčanech u Prahy? Hledáme spolehlivé a odpovědné kolegy, kteří se připojí k našemu týmu ostrahy a recepce. Do týmu velmi rádi přivítáme i ženy.
Popis práce:
Recepce a administrativa:
Evidence vozidel, klíčů a návštěv
Kontrola zaměstnanců při vstupu a výstupu ze skladu
Hlídání poplachových systémů
Kontrola a monitoring kamer
Stálá služba:
Navigace vozidel na rampy
Kontrola zaměstnanců
Kontrola nouzových východů a pochůzky po skladě
Práce na směny v několika režimech:
Stálá služba (Po – Ne): 6:00 – 18:00 / 18:00 – 6:00
Ostatní pracovní místa (Po – Pá): 5:30 – 14:00 / 14:00 – 22:30 nebo možnost rozdělení směny na 5 a 12 hodin.
Pokud máte zájem o tuto pozici, neváhejte a připojte se k našemu týmu! Pošlete nám svůj životopis a my se Vám ozveme.
Těšíme se na Vás!
Zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
Čistý výpis z rejstříku trestů
Zkušenost s prací na recepci nebo ostraze výhodou, ale není podmínkou
Velkou výhodou je certifikát strážného (můžeme Vám pomoci s jeho zajištěním)
Schopnost pracovat ve směnném provozu
Mzda: 160 Kč/hod + příplatky
Náborový příspěvek: 3000 Kč
Bonusy: za dovedení kolegy
Svozovou dopravu z Prahy nebo spolujízdu s kolegy z Prahy a Říčan (vždy od vlaku nebo metra)
Práce na směny v několika režimech:
Stálá služba (Po – Ne): 6:00 – 18:00 / 18:00 – 6:00
Ostatní pracovní místa (Po – Pá): 5:30 – 14:00 / 14:00 – 22:30 nebo možnost rozdělení směny na 5 a 12 hodin.
možnost nočních po kompletním zaučení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?