- 1 500 – 2 500 Kč / úkol
- Brigáda
- Vhodné také pro cizince
Do týmu české logistické firmy sháníme novou kolegyni na pozici pracovníka zákaznického servisu.
Práce spočívá v komunikaci se zákazníky osobně na pobočce, po telefonu i e-mailu, pomoc zákazníkům s řešením problémů, starost o administrativu dané pobočky.
Ideální pracovnice by měla být schopna samostatně a rychle uvažovat, pracovat s počítačem na pokročilé úrovni, být schopna velmi slušného a reprezentativního vystupování vůči zákazníkům, pracovat v kolektivu. Předchozí zkušenost s prací na obdobné pozici je výhodou.
Práce pouze ve všední dny (plánování směn dle předchozí dohody). Práce na DPP, HPP nenabízíme. Nástup ihned.
Zájemce prosím o poslání životopisu, motivačního dopisu a fotografie.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.