- 250 – 450 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Do týmu české logistické firmy sháníme novou kolegyni na pozici pracovníka zákaznického servisu.
Práce spočívá v komunikaci se zákazníky osobně na pobočce, po telefonu i e-mailu, pomoc zákazníkům s řešením problémů, starost o administrativu dané pobočky.
Ideální pracovnice by měla být schopna samostatně a rychle uvažovat, pracovat s počítačem na pokročilé úrovni, být schopna velmi slušného a reprezentativního vystupování vůči zákazníkům, pracovat v kolektivu. Předchozí zkušenost s prací na obdobné pozici je výhodou.
Práce pouze ve všední dny (plánování směn dle předchozí dohody). Práce na DPP, HPP nenabízíme. Nástup ihned.
Zájemce prosím o poslání životopisu, motivačního dopisu a fotografie.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.