- Brno
- Fast Forward s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Do týmu české logistické firmy sháníme novou kolegyni na pozici pracovníka zákaznického servisu.Práce spočívá v komunikaci se zákazníky osobně na pobočce, po telefonu i e-mailu, pomoc zákazníkům s řešením problémů, starost o administrativu dané pobočky.
Ideální pracovnice by měla být schopna samostatně a rychle uvažovat, pracovat s počítačem na pokročilé úrovni, být schopna velmi slušného a reprezentativního vystupování vůči zákazníkům, pracovat v kolektivu. Předchozí zkušenost s prací na obdobné pozici je výhodou.
Práce pouze ve všední dny (plánování směn dle předchozí dohody). Práce na DPP, DPČ nebo ŽL. HPP nenabízíme. Nástup od 14.9., pohovory již tento týden.
Zájemce prosím o poslání životopisu, motivačního dopisu a fotografie.
Požadujeme:
- Vysokou míru serióznosti a osobní zodpověnosti
- Schopnost samostatně a rychle uvažovat
- Reprezentativní vystupování
- Učenlivost
- Pokročilou schopnost práce s PC
Nabízíme:
- Plat 80Kč/h
- Přátelský kolektiv
- Stabilní zázemí
- Zkušenost ve známé logistické firmě
- Pracoviště v centru Brna