- 180 – 220 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Do týmu české logistické firmy sháníme novou kolegyni na pozici pracovníka zákaznického servisu.
Práce spočívá v komunikaci se zákazníky osobně na pobočce, po telefonu i e-mailu, pomoc zákazníkům s řešením problémů, starost o administrativu dané pobočky.
Ideální pracovnice by měla být schopna samostatně a rychle uvažovat, pracovat s počítačem na pokročilé úrovni, být schopna velmi slušného a reprezentativního vystupování vůči zákazníkům, pracovat v kolektivu. Předchozí zkušenost s prací na obdobné pozici je výhodou.
Práce pouze ve všední dny (plánování směn dle předchozí dohody). Práce na DPP, DPČ nebo ŽL. HPP nenabízíme. Nástup od 14.9., pohovory již tento týden.
Zájemce prosím o poslání životopisu, motivačního dopisu a fotografie.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.