- Brno
- Fast Forward s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Do týmu české logistické firmy sháníme novou kolegyni na pozici pracovníka zákaznického servisu.Práce spočívá v komunikaci se zákazníky osobně na pobočce, po telefonu i e-mailu, pomoc zákazníkům s řešením problémů, starost o administrativu dané pobočky.
Ideální pracovnice by měla být schopna samostatně a rychle uvažovat, pracovat s počítačem na pokročilé úrovni, být schopna velmi slušného a reprezentativního vystupování vůči zákazníkům, pracovat v kolektivu. Předchozí zkušenost s prací na obdobné pozici je výhodou.
Práce pouze ve všední dny (plánování směn dle předchozí dohody). Práce na DPP, HPP po zaškolení v případě oboustranné spokojenosti.
Hledáme zájemce o dlouhodobou spolupráci, ochotného pracovat min. 4 dny v týdnu. Nástup v druhé půlce ledna.
Zájemce prosím o poslání životopisu, motivačního dopisu a fotografie.
Požadujeme:
- Vysokou míru serióznosti a osobní zodpověnosti
- Schopnost samostatně a rychle uvažovat
- Reprezentativní vystupování
- Učenlivost
- Pokročilou schopnost práce s PC
Nabízíme:
- Plat 80Kč/h
- Přátelský kolektiv
- Stabilní zázemí
- Zkušenost ve známé logistické firmě
- Pracoviště v centru Brna