- 600 – 1 000 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Už 27 let působíme na trhu a hluboce věříme v sílu výzkumu. Jsme agentura nabízející kompletní výzkumný servis, a naším cílem je pomáhat našim klientům zlepšovat jejich obchodní a marketingové výsledky – podporujeme jejich růst. Klienti naší práci oceňují a rádi se k nám vrací. V tuto chvíli hledáme nové kolegy, kteří se k nám přidají na naší společné misi a pomohou nám se sběrem dat – jedním z nejdůležitějších kroků celého výzkumného procesu.
Nabízíme pohodovou brigádu na pozici tazatele. Jedná se o komunikaci s respondenty po telefonu a záznam jejich odpovědí do připraveného skriptu – nejde o žádný prodej ani nabídku zboží, ale o vedené rozhovory na konkrétní témata, dle zaměření projektu (nejčastěji IT, průmysl, stavebnictví). Projekt je vhodný jak pro Čechy, tak Slováky.
Plánování směn je flexibilní. Podmínkou je odpracovat alespoň 20 hod/týdně, které je třeba vměstnat do rozmezí PO-PÁ, 8:00-16:00. Pokud chcete pracovat více, samozřejmě můžete. Vítaná je dlouhodobá spolupráce (ideální při studiu).
Práce probíhá z našich kanceláří, home office není z počátku možný (po několika odpracovaných projektech tato varianta za určitých podmínek možná je).
Kromě výdělku u nás získáte taky spoustu zkušeností - pokud do budoucna přemýšlíte o práci v marketingu, pak je tohle příležitost, kterou si nenechte ujít.
Jestliže máte zájem s námi spolupracovat, zašlete nám co nejdříve Váš životopis s telefonním číslem a my se Vám rádi ozveme. V odpovědi, prosím, uvádějte Vaše konkrétní časové možnosti. Budeme také rádi, pokud nás doporučíte dále.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.