Administrativní podpora týmu (i part-time)

Praha
170 – 210 Kč / hod
Brigáda

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)

O nás

Pro náš tým právě nyní hledáme novou kolegyni / nového kolegu, který/á by se ujal/a administrativní podpory obchodního týmu. Nabízíme časově flexibilní spolupráci – možnost spolupráci jak na plný úvazek, tak na zkrácený (20 hod. / týdně).

Hledáme novou kolegyni, či kolegu, který by ulehčil obchodníkům od rutinní administrativní práce a asistoval týmu například při přípravě a kompletaci podkladů pro jednání. Poptávek na naše služby máme (nejen) poslední dobou celou řadu, a tak oceníme, když nám pomůžete s nezbytnou administrativou a stanete se naší podporou prodeje.

    Administrativní podpora týmu (i part-time)

    Vaše role bude zejména o:

    • Asistenci při správě finanční agendy. Pod tím si představte například přípravu kalkulací pro naše konzultanty, nebo komunikaci s finančními institucemi za účelem získání podkladů pro řešení, které pro klienty zajišťujeme.
    • Administrativní podpoře týmu zkušených kolegů a kolegyň, vyhledávání dat a informací, přípravě prezentací a asistenci při rozmanitých větších i menších projektech (eventy, interní vzdělávání, marketing), které v rámci firmy realizujeme
    • Podílet se budete také na zaučování nových kolegů, které budete podporovat v tom, aby si rychle osvojili fungování interních systémů a procesů
    • Neobchodní komunikaci s klienty (e-mailem občas i telefonicky). Například: Klienta, který si u nás vyřizuje hypoteční úvěr budete informovat, jaké doklady a dokumenty je nám potřeba dodat, aby se vyřizování žádosti zdárně postupovalo vpřed
    • Zajištění hladkého chodu a organizace běžného provozu kanceláře
    • Aktualizaci a vkládání dat do našich interních systémů

    Co od Vás očekáváme:

    Koho hledáme:

    • Máte maturitu nebo vyšší stupeň vzdělání
    • Pečlivost a spolehlivost je vám vlastní
    • Máte dobrou úroveň běžné uživatelské IT gramotnosti (zejména MS Excel, Powerpoint)
    • Výhodou je praxe v oblasti administrativy případně v roli Sales Support
    • Taktéž výhodou je alespoň základní přehled v oblasti správy osobních financí. Pokud jste se zatím s finančnictvím nepotkali, tak buďte bez obav – rádi vás zaškolíme

    Co Vám můžeme nabídnout:

    Můžete se těšit na:

    • Pestrou práci, která vám rozšíří obzory ve finančním světě. Pokud budete chtít, tak se od našeho týmu můžete naučit mnohé, což se vám bude hodit nejen při správě svých osobních financí
    • Možnost spolupráce jak na plný, tak zkrácený úvazek (dle preference) a odměnu ve výši 35 000 Kč (při plném úvazku)
    • Zázemí prosperující a úspěšné značky, která na trhu působí již 25 let
    • Firemní kulturu založenou na hodnotách: poctivost, pracovitost, přátelství a svoboda. I když to může znít jako klišé, tak tyto hodnoty bereme skutečně za vlastní. A na atmosféře u nás je to znát
    • Kancelář máme v pražském Karlíně, což je živá a trendy lokalita. V okolí je spousta skvělých restaurací a mimo jiné máme krásnou terasu, kde s oblibou pořádáme různé týmové akce

    Benefity

    • Pružná pracovní doba

    Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

    AGENTOM ALFA s.r.o. | AGENTOM ALFA s.r.o. | Praha Praha
    • Brigáda
    Zveřejněno: 22. července
    BORILO s.r.o. | BORILO s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
    • 20 000 – 40 000 Kč / měsíc
    • Brigáda
    Zveřejněno: 27. října
    BORILO s.r.o. | BORILO s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
    • 20 000 – 40 000 Kč / měsíc
    • Brigáda
    • Vhodné také pro cizince
    Zveřejněno: 27. října
    CZECH FLEET, družstvo | CZECH FLEET, družstvo | Olomouc Olomouc
    • 120 – 280 Kč / hod
    • Brigáda
    • Vhodné také pro absolventy
    Zveřejněno: 27. října
    CZECH FLEET, družstvo | CZECH FLEET, družstvo | Brno Brno
    • 160 – 230 Kč / hod
    • Brigáda
    • Vhodné také pro absolventy
    Zveřejněno: 27. října
    K-EVENTS s.r.o. | K-EVENTS s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
    • 20 000 – 49 962 Kč / měsíc
    • Brigáda
    • Vhodné také pro cizince
    Zveřejněno: 26. října
    INDUS PRAHA, spol. s r.o. | INDUS PRAHA, spol. s r.o. | Přeštice Přeštice
    • 115 Kč / hod
    • Brigáda
    • Vhodné také pro zdravotně postižené
    Zveřejněno: 28. října
    RFyzio Cure s.r.o. | RFyzio Cure s.r.o. | Nýřany Nýřany
    • 200 Kč / hod
    • Brigáda
    • Vhodné také pro absolventy
    Zveřejněno: 28. října
    DS Hnízdečko z.s. | DS Hnízdečko z.s. | Neuměřice Neuměřice
    • 200 – 280 Kč / hod
    • Brigáda
    • Vhodné také pro absolventy
    Zveřejněno: 28. října
    HGS, a.s. | HGS, a.s. | Kladno Kladno
    • 140 – 250 Kč / hod
    • Brigáda
    • Vhodné také pro cizince
    Zveřejněno: 28. října

    Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
    ResSOLUTION Group s.r.o., TELOMAR, s.r.o., SIMPLY5 s.r.o., Security 24/7 s.r.o., Mgr. Martin Žižka, advokát

    Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
    Celá ČR, Praha, Vinohrady, Praha, Chodov, Praha

    Přečtěte si aktuální články z naší poradny

    Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

    Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

    Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

    Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

    Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

    Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

    Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

    Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

    Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

    Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

    Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

    Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

    Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

    VYHRAJ 1 000 Kč!

    Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

    CHCI VYHRÁT