- 160 Kč / hod
- Brigáda

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
We are looking for an Office Assistant to join an international company. The Office Assistant will be responsible for providing office administrative support, supporting HR processes, as well as managing maintain essential office documents.
Do you have experience in office work? Are you fluent in Czech and English? Do you want to combine work and studying? This opportunity is for you!
Your typical working day:
- Provide general administrative support to the Prague Office team
- Manage and maintain essential office documents
- Assist employees with various administrative matters (expense reports, travel arrangements, etc.)
- Purchase of office supplies and translation of documents
- Support with HR processes
Your profile:
- Czech C1 + English at least B2 level
- Min. 1 year of experience in a relevant office position
- Perfect organizational skills
- Ability to work independently
Why should you apply?
– Perfect career opportunity to start working in an international company
– Modern offices are located in Prague 5
– Meal vouchers 80 CZK, fully paid by the employer
– Teambuilding and company events
– Immediate start
If you are interested in this role and would like to find out more about it, please send us your CV in English and we will contact you.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.