- 140 Kč / hod
- Brigáda
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
We are looking for an Office Assistant to join an international company. The Office Assistant will be responsible for providing office administrative support, supporting HR processes, as well as managing maintain essential office documents.
Do you have experience in office work? Are you fluent in Czech and English? Do you want to combine work and studying? This opportunity is for you!
Your typical working day:
- Provide general administrative support to the Prague Office team
- Manage and maintain essential office documents
- Assist employees with various administrative matters (expense reports, travel arrangements, etc.)
- Purchase of office supplies and translation of documents
- Support with HR processes
Your profile:
- Czech C1 + English at least B2 level
- Min. 1 year of experience in a relevant office position
- Perfect organizational skills
- Ability to work independently
Why should you apply?
– Perfect career opportunity to start working in an international company
– Modern offices are located in Prague 5
– Meal vouchers 80 CZK, fully paid by the employer
– Teambuilding and company events
– Immediate start
If you are interested in this role and would like to find out more about it, please send us your CV in English and we will contact you.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?